نتایح جستجو

  1. [IMG]

    [IMG]
  2. [IMG]

    [IMG]
  3. خوبم مرسی معمولا 7/5به بعد میام نت..

    خوبم مرسی معمولا 7/5به بعد میام نت..
  4. صندلی داغ بوگاتی رنسانس ( علی )

    سلام...امیدوارم خوبو خوش باشید با اجازه: 1.آینده براتون چه رنگیه!!؟ 2.عشق بهتر واقععا یا دوست داشتن؟ 3.اگه ی روز مجبور بشی زندگیتو از اول بسازی کجاهاشو نادیده میگیری و پاک میکنی؟؟ 4.اگه بخوای ی صفت کلی به همه خانوما بدی چی میدی؟ 5.اگه بخای ی صفت کلی به آقایون بدی باز چی میدی؟ 6.اولین هدیه ای...
  5. خواهش.. سلام..چرا کمتر سراغ مارو میگیری..قدیم بهتر بودی با ما!! بای.

    خواهش.. سلام..چرا کمتر سراغ مارو میگیری..قدیم بهتر بودی با ما!! بای.
  6. دوستی من برم فعلا.. شبت بخیررررررررررررر..

    دوستی من برم فعلا.. شبت بخیررررررررررررر..
  7. باشه عزیز شبت بخیر باشه.. بای

    باشه عزیز شبت بخیر باشه.. بای
  8. اوهووووووو...من ضمانت تو رو کنم؟؟!!!!>....نخیرم.. برو هیچی نمیشه!!نترس..فوقش اخراجت میکنن.....

    اوهووووووو...من ضمانت تو رو کنم؟؟!!!!>....نخیرم.. برو هیچی نمیشه!!نترس..فوقش اخراجت میکنن.....
  9. نه بابااااااااااا تو رو خدا بیا راحت تر ازاین برووووووووووووو دی:

    نه بابااااااااااا تو رو خدا بیا راحت تر ازاین برووووووووووووو دی:
  10. مرسی اقااااااااااا از تاپیکت...;)

    مرسی اقااااااااااا از تاپیکت...;)
  11. ای جووووووووونم..

    ای جووووووووونم..
  12. خواهش میکنم..دی: چه راحت سر کار میری...!!..اوصولا رسمی نمیری؟

    خواهش میکنم..دی: چه راحت سر کار میری...!!..اوصولا رسمی نمیری؟
  13. بزرگیتو می رسونم...

    بزرگیتو می رسونم...
  14. چه محل کار شلوغ پلوغی میدونی هیچی تو این عکس پیدا نیس...جز جرکت موزون خودت!!..:D درضمن شما...

    چه محل کار شلوغ پلوغی میدونی هیچی تو این عکس پیدا نیس...جز جرکت موزون خودت!!..:D درضمن شما احیانا با تی شرت میرین سرکار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:D:surprised:
  15. اخی... ایشالا هرجا هستی خوبو خوش باشی

    اخی... ایشالا هرجا هستی خوبو خوش باشی
  16. اوهوم با حاله من فک کردم داری حرکات موزون انجام میدی...یهو تو خونه ازت عکس گرفتن دی:

    اوهوم با حاله من فک کردم داری حرکات موزون انجام میدی...یهو تو خونه ازت عکس گرفتن دی:
  17. سلام خوبی؟؟ چرا تحویل نمیگیری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟

    سلام خوبی؟؟ چرا تحویل نمیگیری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟
  18. سلام داداش مرسی خوبم تو خوبی؟کجا بودی؟

    سلام داداش مرسی خوبم تو خوبی؟کجا بودی؟
  19. عجبببببببببب... که لم دادی!!!!!!!!!!!!!!!!:biggrin: عکس باحالی شده ولی!

    عجبببببببببب... که لم دادی!!!!!!!!!!!!!!!!:biggrin: عکس باحالی شده ولی!
  20. مرسی دوستی میگم اواتارت خودتی باز؟؟؟؟؟؟ این حرکات موزون چیه اخههههههههه

    مرسی دوستی میگم اواتارت خودتی باز؟؟؟؟؟؟ این حرکات موزون چیه اخههههههههه
بالا