سلام ميلاد جان
من؟؟؟؟ گلخونه؟؟؟ توي خونه ام؟؟؟؟ [IMG][IMG]
اصلا يه چيز نشدنيه....چون اول اينكه من آپارتمان نشين هستم و از اون مهمتر اينكه من حتي يه اپسيلون هم آفتاب ندارم... [IMG]
قبلا هم گفته بودم ...تنها گياه سبزي كه تونستم با مشقت فراوان الان تو خونه نگهدارم فقط پنج شاخه بامبو بوده...