سلام کپل!:d
من امروز خونه ام!
الان کوانتوم دارم بعد از ظهرم معادلات دیفرانسیل دارم
اما نرفتم!:d
دیشب رفتم مانتو و شلوار خریدم خوب بودااااااااا صبح از
خونه خواهرم اومدم برم دانشگاه خودمو تو شیشه و آینه
و ... خونه ها نگاه میکردم دیدم وااااااااااای چه تنگ و
کوتاهه!!!!:d
انقدر...