You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
تو فقط یه چیز میتونی باشی اونم عخشمه خخخخخخخخ:D
-
باوووووو مرسی عخشم خخخخخخخ:D
-
-
جمله کلیشه ای میپرسی خخخخخخخخخ:D
-
ینی اینقد اوضاع نتت خرابه:D
-
-
نمیبخشمت مگر اینکه بری واسم چایی بیاری:D
-
خودتو اذیت نکن سارا جان.هی اینقدم جونتو قسم نخور.من همه حرفاتو باور میکنم دختر خوب:)
-
-
چرا شما دو نفر امشب دیر ج میدین :cry:
-
الان دیگه نالاحت نیستی سارا:redface:
-
نخیر هیچ کدومتون خوب نیستین از بس که دیر ج میدین:(
-
نه باووووووووووو داره سر به سرم میزاره:biggrin:
-
پیامشو تو پیجم مگه نخوندی.امشب بهش اس دادم و عذر خواهی کردم.
گفتم بیاد پیجم تا دوستان ببینن ما با هم آشتی کردیم دیگه:)
-
چیو بگم دیگه هان:surprised:
-
اوهوم بگو ماشالله
اونم از دوستم.حالا خوب شد:redface:
-
بیا برو خرید واسه منم بگیر نخودو کیشمیشششششش خخخخخخخخخ
-
گوشی آیفون بخرین واسم خیلی دوز دارم خخخخخخخخخخخ:)
-
-
باید واسه منم یه چیزی بخرینا خخخخخخخخخخ:biggrin: