سلووووووووووم:smile:
شوهرت شرمنده تو چرا!:w16::w15:
آخه میای و خبر نمیگیری(از رو آخرین زمان فعالییتت میگم:D)
ممنون صبا جوووووووووووووون :heart::heart:اینو زیاد بگو شاید مستجاب شه:crying2::redface::tooth::w15::w15:
:biggrin:يكم هم تعريف كن:D:biggrin::biggrin::biggrin:
مرسي هادي جان خيلي ممنون شرمنده كردي حسابي:gol::gol::gol:ايشالا عروسيت جبران كنم:D:D:biggrin::biggrin: