رای من:
2.نفر دوم>>>-moeinlas
با امضای>>>حالمان بد نیست غم کم می خوریم:gol: کم که نه! هر روز کم کم میخوریم
آب می خواهم،سرابم می دهند:gol: عشق می ورزم عذابم می دهند
خود نمی دانم کجا رفتم به خواب:gol: از چه بیدارم نکردی آفتاب؟
خنجری بر قلب بیمارم زدند:gol: بی گناه بودم و دارم زدند
دشنه ای نامرد...