نتایح جستجو

  1. sahar-architect

    :ديييييييييي مرسي زهره جون

    :ديييييييييي مرسي زهره جون
  2. sahar-architect

    what?

    what?
  3. sahar-architect

    ممونم....

    ممونم....
  4. sahar-architect

    :w38:سلام ميبينم كه سراغ فامئل رو ميگيري بالا الستون ولستوني دي دا دئو ديئرديلئر كئ 5 آي دئ خبر...

    :w38:سلام ميبينم كه سراغ فامئل رو ميگيري بالا الستون ولستوني دي دا دئو ديئرديلئر كئ 5 آي دئ خبر يؤخدئ سنئن
  5. sahar-architect

    لينك چي شد؟واااا

    لينك چي شد؟واااا
  6. sahar-architect

    اااااا باز گشتي؟ خوش آمدي

    اااااا باز گشتي؟ خوش آمدي
  7. sahar-architect

    سلام الهه اي بابا خوب كاري كردي چي بود اون:دي خوبي؟ ميگم الهه يه يرالما بده اينا دست از سرت...

    سلام الهه اي بابا خوب كاري كردي چي بود اون:دي خوبي؟ ميگم الهه يه يرالما بده اينا دست از سرت بردارن:دي
  8. sahar-architect

    در اون كه شكي نيست[IMG]

    در اون كه شكي نيست[IMG]
  9. sahar-architect

    ممنون سارا

    ممنون سارا
  10. sahar-architect

    وااا ائر گؤرمه ميشي دئيرم كئ:razz::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:

    وااا ائر گؤرمه ميشي دئيرم كئ:razz::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:
  11. sahar-architect

    [IMG]هن دا اوشاخ ارسيزدئ[IMG]

    [IMG]هن دا اوشاخ ارسيزدئ[IMG]
  12. sahar-architect

    اي بابا[IMG]كشتي منو تو نه باز نميكنه:d بيخيال

    اي بابا[IMG]كشتي منو تو نه باز نميكنه:d بيخيال
  13. sahar-architect

    برو تو تابيكش عنوان تابيك رو لينك كن هموني كه سر تابيك مينويسه:d

    برو تو تابيكش عنوان تابيك رو لينك كن هموني كه سر تابيك مينويسه:d
  14. sahar-architect

    سن اؤزووئ خفئلدين بو لينك گؤيماغئنان:d

    سن اؤزووئ خفئلدين بو لينك گؤيماغئنان:d
  15. sahar-architect

    سلام هلن جان خوبي؟ چه خبرا؟بايان نامه در چه حاله؟

    سلام هلن جان خوبي؟ چه خبرا؟بايان نامه در چه حاله؟
  16. sahar-architect

    سهلاااااااااااام

    سهلاااااااااااام
  17. sahar-architect

    اَصبحتُ اسیراً و امسیتُ امیراً [IMG][IMG] باخ گؤروم؟گليسن بروفايلا بيدا كئف احوال جان دا تايب...

    اَصبحتُ اسیراً و امسیتُ امیراً [IMG][IMG] باخ گؤروم؟گليسن بروفايلا بيدا كئف احوال جان دا تايب الماخ چتيندئ؟:cry:
  18. sahar-architect

    یه مادر و یه باشگاه... گلاب جان تولدت مبارک

    :w23::w33::w34::w40::w14::w23::love:تولدتون مبارك دنيا رو براتون شادشاد و شادي رو دنيادنيا براتون آرزو ميكنم:w33:
  19. sahar-architect

    سهلااااااااااااام خانووووووووووم ممنون خوبم تو چطوري؟ چرا ميگريي ثريا؟؟؟؟؟:cry::cry:

    سهلااااااااااااام خانووووووووووم ممنون خوبم تو چطوري؟ چرا ميگريي ثريا؟؟؟؟؟:cry::cry:
بالا