نه اشكالي نداره ودليلي واسه ناراحتي من نداره من اينارو ميذارم تو سايت و وبلاگم تا بقيه استفاده كنن
ولي خيلي خوب بود اگه زيره عكسا ذكرميكرديد كه اينا از شيتهاي نمايشگاهي برداشته شدن تا لااقل اگه صاحب اين شيت برحسب اتفاق اينجا ميديد كه كارشون هست اين سوء تفاهم بيش نميومد كه كاروزحمت ايشون رو بدون...