نتایح جستجو

  1. sahar-architect

    بایگانی بخش آموزش بیان معماری

    نه اشكالي نداره ودليلي واسه ناراحتي من نداره من اينارو ميذارم تو سايت و وبلاگم تا بقيه استفاده كنن ولي خيلي خوب بود اگه زيره عكسا ذكرميكرديد كه اينا از شيتهاي نمايشگاهي برداشته شدن تا لااقل اگه صاحب اين شيت برحسب اتفاق اينجا ميديد كه كارشون هست اين سوء تفاهم بيش نميومد كه كاروزحمت ايشون رو بدون...
  2. sahar-architect

    بایگانی (راندو در معماری)

    آبلود سنترشون دردسترس نيست دوستان و امكان نمايشش نيست مگراينكه صاحب عكسا يادشون باشه چه عكسي گذاشتن و دوباره آب كنن
  3. sahar-architect

    کرکسیون پروژه های طراحی معماری

    دوستان به علت اينكه ابلود سنترهاي عكسهايي كه قبلا گذاشته شدن دردسترس نيست عكسها قابل مشاهده نيستند
  4. sahar-architect

    کرکسیون پروژه های طراحی معماری

    ميتونيد از http://www.farsicad.com/category/naqshe/%D9%86%D9%82%D8%B4%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%B9%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C/ استفاده كنيد:gol:
  5. sahar-architect

    :heart::heart::heart::heart::heart:سلاااااااااااااااام عمه جووووووووووووون ممنونم...

    :heart::heart::heart::heart::heart:سلاااااااااااااااام عمه جووووووووووووون ممنونم عمه:gol::gol::gol::heart::w36:
  6. sahar-architect

    لطف كردي مرسي

    لطف كردي مرسي
  7. sahar-architect

    اينم نظريه به هرحال...

    اينم نظريه به هرحال...
  8. sahar-architect

    سلام مرسي خوبم شما چطوري؟

    سلام مرسي خوبم شما چطوري؟
  9. sahar-architect

    :huh: بعضي حرفا حتي اگه قديمي ارزش يادآوريشونو دارن

    :huh: بعضي حرفا حتي اگه قديمي ارزش يادآوريشونو دارن
  10. sahar-architect

    [IMG]

    [IMG]
  11. sahar-architect

    آهان منم كه ابجيه بابكم با اين حساب ميشم خواهرتو از طرفي تو برادرزن...

    آهان منم كه ابجيه بابكم با اين حساب ميشم خواهرتو از طرفي تو برادرزن داداشمي:w01::child::question::twisted: :huh::biggrin:
  12. sahar-architect

    :confused::confused::confused:نمياي خب بوگو نمياي ديگه:D:biggrin::eek::confused::D

    :confused::confused::confused:نمياي خب بوگو نمياي ديگه:D:biggrin::eek::confused::D
  13. sahar-architect

    مياي ياهو؟:دي

    مياي ياهو؟:دي
  14. sahar-architect

    :D:D:D:Dسلاااااااااام خوبي فاطمه فرزند دلبندم كم بيدايي:(:cool::heart::heart::heart:

    :D:D:D:Dسلاااااااااام خوبي فاطمه فرزند دلبندم كم بيدايي:(:cool::heart::heart::heart:
  15. sahar-architect

    هستي؟ سلوم

    هستي؟ سلوم
  16. sahar-architect

    آره خوبم بايد بد باشم؟

    آره خوبم بايد بد باشم؟
  17. sahar-architect

    اي بابا خبرسلامتي

    اي بابا خبرسلامتي
  18. sahar-architect

    [ راندو ] کارگاه راندو در معماری

    دوست عزيز اينا رو من از آرشيو شخصيم آب كردم براي سايت نقش نگار كه از نمايشگاه معماري منظر كه عكساش به دستم رسيده بود بيداكردم سربلند باشيد:gol:
  19. sahar-architect

    [ راندو ] کارگاه راندو در معماری

    احتمالا شما اين دوتاي اولي رو از سايت نقش نگار برنداشتين كه؟
  20. sahar-architect

    سعيييييييييييد تو عموي طاهايي؟:biggrin::biggrin:

    سعيييييييييييد تو عموي طاهايي؟:biggrin::biggrin:
بالا