نتایح جستجو

  1. ahoo_fr

    کلوپ آبیدلان.

    مریم هم بشه ..مشکلی نیس .. دفه بعد ..:d مسعود خان هیزم ارو میزاره انبار .. منم بنزینو برمیگردون تو ماشین .. تابعد ..:d
  2. ahoo_fr

    کلوپ آبیدلان.

    راحت باش .. میایم دنبالت ..:d
  3. ahoo_fr

    کلوپ آبیدلان.

    منم دارم فندک وبنزین اماده میکنم ..:d
  4. ahoo_fr

    کلوپ آبیدلان.

    سلام نرگسی . سلام مسعود خان . نرگسی کی قراره بشینی رو صندلی یه ذره بسوزی .؟:D
  5. ahoo_fr

    به به .. محدثه جون . چه عجب یه لامپ نصب کردی این رو .. زمینه رو ..به به عالی .:gol: خوبی عسیسم...

    به به .. محدثه جون . چه عجب یه لامپ نصب کردی این رو .. زمینه رو ..به به عالی .:gol: خوبی عسیسم .؟چه خبرا خوش میگذره که ؟ اینم برا تو که دلت دریاس . [IMG]
  6. ahoo_fr

    خودتو با یه شعر وصف کن...!

    راســــــتی، دروغ گـــــفتن را نیــــــــز، خـــــــــوب یاد گـــرفتــه ام...! "حــــال مـــن خـــــــوب اســت" ... خــــــوبِ خــــوب...
  7. ahoo_fr

    کلوپ آبیدلان.

  8. ahoo_fr

    [ درخواست ] - نقد نقاشی

    دوست خوبم..این کارت پیشرفت خوبی داشته آفرین . بچه ها یه نکاتی رو خوب گفتن .. عجله کردن توی طراحی .. دقت نکردن توی جرییات . اشکال توی سایه زدن .. من پیشنهاد میکنم از روی مدل زنده اونم از رخ کامل و نیم رخ شروع کنید شروع کنید . اول از همه دقت شما باید روی فرم گردی صورت باشه . بعد نهوه تقسیم بندی...
  9. ahoo_fr

    کلوپ آبیدلان.

  10. ahoo_fr

    سلام دوست عزیز . کارتون رو دانلود کردم . متنش مال کیه .؟ دکلمه رو کی میخونه ؟ در کل رک میگم فقط...

    سلام دوست عزیز . کارتون رو دانلود کردم . متنش مال کیه .؟ دکلمه رو کی میخونه ؟ در کل رک میگم فقط امیدوارم ناراحت نشین . صدا زیاد مناسب دکلمه نیست.یه ریتم میخونه .. آهنگش مناسب بود . شعر هم بد نبود . امیدوارم هر جا هستین موفق وپیروز باشید دوست عزیز .
  11. ahoo_fr

    نه بابا .. فک کنم شیشه باشه رو به روش ..

    نه بابا .. فک کنم شیشه باشه رو به روش ..
  12. ahoo_fr

    [IMG]

    [IMG]
  13. ahoo_fr

    چه هوایی اینجا .. یخ کردم ..;) مرسی حنا جون .:smile:

    چه هوایی اینجا .. یخ کردم ..;) مرسی حنا جون .:smile:
  14. ahoo_fr

    مرسی خانمی از درخواست .:gol::gol: امیدوارم دوست های خوبی برای هم باشیم .:gol::gol::gol:

    مرسی خانمی از درخواست .:gol::gol: امیدوارم دوست های خوبی برای هم باشیم .:gol::gol::gol:
  15. ahoo_fr

    مرسی . من برم دیگه 90 ببینم . شب خوش.

    مرسی . من برم دیگه 90 ببینم . شب خوش.
  16. ahoo_fr

    میگی خوب نشده ک .. دفه دیگه ایشالا مسعود جان .

    میگی خوب نشده ک .. دفه دیگه ایشالا مسعود جان .
  17. ahoo_fr

    نه اصنا نیس عکسا.. حوصله نداشتم بگردم .. ولی خوب به هر حال مرسی آبی دل خوش قول . همین که گرفتی...

    نه اصنا نیس عکسا.. حوصله نداشتم بگردم .. ولی خوب به هر حال مرسی آبی دل خوش قول . همین که گرفتی خودش کلیه .;)
  18. ahoo_fr

    سلامت باشی . خوشحال شدم دیدمتون . شب خوش .

    سلامت باشی . خوشحال شدم دیدمتون . شب خوش .
  19. ahoo_fr

    خوب پس نرم دنبالش دیگه ..:D عب نداره باشه برا دفعه بعد که استقلال میبره .. عکس شاده مجلسی باشه :d

    خوب پس نرم دنبالش دیگه ..:D عب نداره باشه برا دفعه بعد که استقلال میبره .. عکس شاده مجلسی باشه :d
  20. ahoo_fr

    شب تو هم بخیر عسل جونی .

    شب تو هم بخیر عسل جونی .
بالا