سارا جان ماشالله شما چقدر افشاگري ميكني!!
ميشه بپرسم اسم اون كارخونه ها چيه؟!
اگر بدونم ميتونم فاميلي اون شخص رو در بيارم..
بگذريم..
نوحه يا روضه خوني كار بدي نيست و من به شخصه در ماه حداقل 10-15 بار روضه و نوحه گوش ميدم..
البته نوحه بيشتر گوش ميدم..خيلي بيشتر.