عمو جون بيا برو بغل مامانت..:D
مامانت اشناي هم سنگر ما درومد..نه خواهرش درومد..برو زودتر جيك هم نزن..
جيك بزني ميدم مهران شلاق بزندت..:D:D
ببخشيدا عمو جون.:D:D
عمو جان شناسنامه من دست فروغه.:D
عمو جون بيا برو بغل مامانت..:D
مامانت اشناي هم سنگر ما درومد..نه خواهرش درومد..برو زودتر جيك هم نزن..
جيك بزني ميدم مهران شلاق بزندت..:D:D
ببخشيدا عمو جون.:D:D
عمو جان شناسنامه من دست فروغه.:D
شما فاميل حاج مرتضي هستي؟!
اي بابا!!!
حاج مرتضي هم سنگر ما بود تو جبهه..
ميبخشيد ابجي..
مهران بچه رو بده به خانوم..
تصميم با خانومه كه خودتم بموني يا نه:D:D
شما فاميل حاج مرتضي هستي؟!
اي بابا!!!
حاج مرتضي هم سنگر ما بود تو جبهه..
ميبخشيد ابجي..
مهران بچه رو بده به خانوم..
تصميم با خانومه كه خودتم بموني يا نه:D:D
شما فاميل حاج مرتضي هستي؟!
اي بابا!!!
حاج مرتضي هم سنگر ما بود تو جبهه..
ميبخشيد ابجي..
مهران بچه رو بده به خانوم..
تصميم با خانومه كه خودتم بموني يا نه:D:D