يادمه كلاس اول دبيرستان بودم.به مناسبت گرامي داشت هفته دفاع مقدس و يادبود شهدا پوستر هايي از شهدا رو به ديوار نصب كرده بودند.دو روز نگذشته بود بچه ها اعتراض كردند كه اين تصاوير پيكر شهدا دلخراشن، روحيه آدمو آزار مي دن ،نمي تونيم درس بخونيم و از اين حرفا.....
پيش خودم فكر كردم براي ما كه...