نتایح جستجو

  1. سایه خانم

    خوبم . چرا من نمیتونم شکلک بزارم؟:(

    خوبم . چرا من نمیتونم شکلک بزارم؟:(
  2. سایه خانم

    آبجی چرا شکلک نمیفرسه؟

    آبجی چرا شکلک نمیفرسه؟
  3. سایه خانم

    سلامم داداش. خوبی؟

    سلامم داداش. خوبی؟
  4. سایه خانم

    ****<< جلسه هفتگی قرائت قرآن باشگاه مهندسان ایران >>****

    نیت: این جزء را تقدیم می‌کنیم به نبی اکرم (ص) و با توسل به آن حضرت دوری از کبر وغرورزدگی را از خدای متعال میطلبیم. حکمت ۴۶: گناهی که تو را پشیمان کند بهتر از کار نیکی است که تو را به خودپسندی وادارد. جزء هفتم صفحه 122 –آیات 83 تا 89 - سوره نساء ............................dl_khaste...
  5. سایه خانم

    [IMG]

    [IMG]
  6. سایه خانم

    سلام فرزانه جون نه بابا این چه حرفیه. سعادت داشتیم:smile:

    سلام فرزانه جون نه بابا این چه حرفیه. سعادت داشتیم:smile:
  7. سایه خانم

    ****<< جلسه هفتگی قرائت قرآن باشگاه مهندسان ایران >>****

    یت: این جزء را تقدیم می‌کنیم به نبی اکرم (ص) و با توسل به آن حضرت دوری از کبر وغرورزدگی را از خدای متعال میطلبیم. حکمت ۴۶: گناهی که تو را پشیمان کند بهتر از کار نیکی است که تو را به خودپسندی وادارد. جزء هفتم صفحه 122 –آیات 83 تا 89 - سوره نساء ............................dl_khaste صفحه...
  8. سایه خانم

    چی زدی؟

    چی زدی؟
  9. سایه خانم

    من برم بدرسم. :gol: فعلن

    من برم بدرسم. :gol: فعلن
  10. سایه خانم

    من برم بدرسم. :gol: فعلن

    من برم بدرسم. :gol: فعلن
  11. سایه خانم

    سماجون آپلود خصوصیشو بزنم عمومیشو نزن من برم بدرسم. :gol: فعلن داداش

    سماجون آپلود خصوصیشو بزنم عمومیشو نزن من برم بدرسم. :gol: فعلن داداش
  12. سایه خانم

    من برم بدرسم. :gol: فعلن

    من برم بدرسم. :gol: فعلن
  13. سایه خانم

    ****<< جلسه هفتگی قرائت قرآن باشگاه مهندسان ایران >>****

    سلام دوستان نیت: این جزء را تقدیم می‌کنیم به نبی اکرم (ص) و با توسل به آن حضرت دوری از کبر وغرورزدگی را از خدای متعال میطلبیم. حکمت ۴۶: گناهی که تو را پشیمان کند بهتر از کار نیکی است که تو را به خودپسندی وادارد. جزء هفتم صفحه 122 –آیات 83 تا 89 - سوره نساء...
  14. سایه خانم

    سلام عمه خوشومدی

    سلام عمه خوشومدی
  15. سایه خانم

    مرسی عزیزم تو خوبی؟ امروز نیت نداده کسی؟

    مرسی عزیزم تو خوبی؟ امروز نیت نداده کسی؟
  16. سایه خانم

    آجی توااااااام؟ خالی بستم میخواستم ببینم چقد ذهنتون منحرفه [IMG]

    آجی توااااااام؟ خالی بستم میخواستم ببینم چقد ذهنتون منحرفه [IMG]
  17. سایه خانم

    ایشالا آبجی ازین به بعد بیشتر تلاش میکنم

    ایشالا آبجی ازین به بعد بیشتر تلاش میکنم
  18. سایه خانم

    سلام /وای این بچه هرووووو

    سلام /وای این بچه هرووووو
  19. سایه خانم

    خوبم چی میخوای داداش جون؟؟؟؟

    خوبم چی میخوای داداش جون؟؟؟؟
  20. سایه خانم

    ایش. آبجی بیسان شکلک باحال میخواااااای؟ [IMG] فقط به تو میدم آبجی

    ایش. آبجی بیسان شکلک باحال میخواااااای؟ [IMG] فقط به تو میدم آبجی
بالا