You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
قربون برادرزاده چیز فهمم. مرسی عمه که منو فهمیدی [IMG]
-
الهـــــــی خیلی نگرانت بودم . بـــــــــــــــــــــــــوس [IMG]
-
-
مرسی خدا قسمت کنه بریم بهشت [IMG]
[IMG]
-
نگرانتم دعا کن دسم بهت نرسه
-
پس چرا گریه میکنی.؟جون محسن خوابت اومد بگو
-
-
داداش اگه خوابت اومد بگیا. نترسی:دی
-
-
-
-
من خیلی نگران نسیمم .نسیم بخواد بره مسافرت خبر میده. اما نداد
-
خوب بود آفرین. پریروز رفتم حرم مکبر صداش کپه تو بود به دخترخالم گفتم صدارو داری؟ اصن یاد اون افتادم
-
به هرکی میپرستی میدونستم خودتی:redface:. آورین
-
دمش گرم خیلی دلنشین قرائت کرد. کی بود؟
-
-
-
-