You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
[IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]
-
-
-
قهرم دیگه!
فردا آجی اوام میاد واسم شیرینی میاره
-
-
جیبم خالیه خو :cry:
اصلا نده! هویجوری گشنه میخوابم، دو روز دیگه هم میمیرم اصلا
-
-
نه من نمیگم، خودش بیاد ببینه، به من چه؟!
من؟ فیضولی؟ چه حرفا!!! من واسه خودت گفتم
-
خب دیگه نمیپرسم
ها، ینی خودت میخوای واسم بیاری؟
-
اون قرص سبزا که مریم گفت رو نخوردی هنو، نه؟
-
خو تو خونمون هیشی ندارم بخورم!
شما همیشه یخچالاتون پره، میام اینجا یه چی بخورم از گشنگی نمیرم خو
-
هوم؟ خو سوال پیش میاد دیگه! نپرسم؟
خو تو بلند گفتی یواشکی بخوره، منم شنیدم رفتم شیرینیاشم دیدم
بهم نداد خسیس!
-
چرا جالبه؟!!
همونا که گفتی یواشکی بخوره، به من نمیده :crying:
-
نخیر رزا هیشکیو به من نسپرده
خو تنها خوری دیگه!
من الان مهمونم تو پروفت یه چی بیار بخورم! شیرینی باشه بهتره
-
منم از این شیرینیا که به مریم دادی میخوام
-
-
رزا سپردش به تو :razz:
شیرینیارو اورد اینجا، تو همشو خوردی :cry: باید بجاش واسم بخری
میخوااااااااااااام :crying:
-
-
هوم؟ ینین تو مسابقه عکاسی تالار کشاورزیو ندیدی؟ اصلا تو برو تالار کشاورزی کلی مسابقه دارن!
همه رو راه میدن