سلام
امروز تولد یکی از مدیرهای باشگاه زهره خانوم گل و گلاب هستش:D
تولدتون مبارک!
وقت بچه ها اومدین اینجا تبریک هاتون به انگلیسی باشه ها! بالاخره هرچی که باشه تولد مدیر تالار زبان انگلیسیه!:w01:
اولیش رو خودم می گم:
modir jan:دی
*****Happy birthday****
این هم از کیک
فقط چون من دیگه تا شب...