:D:Dبه به پس بساط تلپ شدن پنجشنبه هم جور شد:D:D
فریبا جون دنیا رو برات شاد شاد و شادی رو برات دنیادنیا آرزو میکنم
ایشالا تنت سلامت باشه:heart::heart::heart::heart:
سالها رفتم و آمدم
تا تمامِ خانههای
کلنگیِ کوچهتان را هم
کوبیدند و ساختند...
کاش میدانستم
این روزها را چه کنم
با ویرانههای «من»ی که
تو کوبیدی و دیگر...
.
.
.
نساختی!!