ای بابا انقدر ناامید گفتید که دلم گرفت ! :(
عیب نداره یا روزی دو آیه حفظ کنید یا از سوره های بعد همراهی کنید ! غصه نداره که :smile:
ممنون که همراه هستید خدا خبرتون بده :gol:
خدا رو شکر روزهای اول که تا 7 خیلی خوب بود سفر بودیم! بقیه اش به بطالت گذشت ! کلی کار عقب افتاده دارم !!!
رفتیم سمت غرت تا بانه و برگشتیم ....
امیدوارم همیشه خوش باشید