پیشنهادات
پیشنهادات
"بسم الله الرحمن الرحیم"
با سلام و خسته نباشید!
1.چرا این تاپیک دیگه تبلیغ نمیشه؟!
2.اگه میشد خوب میشد!! که اجبار کنیم با معنی بخونیم، بابا نهایتا دوتا حزب برمیداریم که معنیاشم بخونیم دیگه!
3.به نظرم هر حزبی که بچه ها میخونن یه لطفی کنن هروقت، وقت داشتن بیان اینجا و...