آره واقعا, آدم حرصش در می آد , هی سایت ***** می شه , تازه تالار اخبار و موسیقی و حذف کردن و دارن به ریش نداشته ی منو شما می خندن و خوراکی می خورن اینطوری [IMG]
ولی من یه تاپیک خییییییییلی باحال دیدم واسه راحله بود , مردم از خنده [IMG][IMG]
منم خوبم , ولی حوصلم سر رفته , داشتم دنبال تاپیک باحال می گشتم ولی چیزی پیدا نکردم !
شاید ایده ی خوبی نباشه , ولی می خوام چند تا عکس برات آپل.د کنم , شاید یکم کمک کرد[IMG]
[IMG]