نتایح جستجو

  1. oneunited

    چطور بفهمیم پسر فقط با یک دختر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    حالا چرا انقدر , در این امر همت داشتی عزیزم؟:biggrin::biggrin:
  2. oneunited

    پسرها هم «پرده بکارت» دارند!!!

    این چه حرفیه؟؟؟؟ از تو انتظار نداشتم :razz::razz::razz: نه در این مورد حق با شماست:d:d:d
  3. oneunited

    پسرها هم «پرده بکارت» دارند!!!

    چرا می زنی؟:w47::w00:
  4. oneunited

    پسرها هم «پرده بکارت» دارند!!!

    :mad::mad::mad: چرا جمع می بندی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:mad::mad::mad::mad:
  5. oneunited

    پسرها هم «پرده بکارت» دارند!!!

    :surprised::surprised::surprised: منو باش دارم منطقی حرف می زنم :w00: خوب ,پس بخندین, هر چی بیاد سرتون حقتونه :D :razz::razz::razz: راس می گه دیگه :D
  6. oneunited

    چطور بفهمیم پسر فقط با یک دختر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    تو همین طوری حفظشون کردی؟:biggrin::biggrin::biggrin:
  7. oneunited

    پسرها هم «پرده بکارت» دارند!!!

    هیچم خنده دار نیست:razz: یه دوستی خوب یعنی تا زمانی که با هم هستین , بگین و بخندین و شاد باشین و با کس دیگه ای نباشین البته, من فکر می کنم اگه دخترا با بیش از 1 نفر دوست یاشن براشون بهتر هم هست , ولی پسرا نه ,سر به هوا می شن
  8. oneunited

    چطور بفهمیم پسر فقط با یک دختر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    عجب آدم بی ملاحظه ای بود :razz::razz: بی ادبم بود :mad: دانشمند شما که گفتی :razz::redface::redface::redface:
  9. oneunited

    پسرها هم «پرده بکارت» دارند!!!

    خوب لااقل دخترا انقدر فکرای بد در موردمون نمی کنن:razz::razz: مگه , دوستی ها یه طرفست که پسرا باید متهم بشن:redface: دوستی ,زمانی به سمت ایدهال شدن می ره که پسر و دختر بدون سو استفاده از هم , لحظات خوشی داشته باشن
  10. oneunited

    چطور بفهمیم پسر فقط با یک دختر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    چه فحشی :w08::w08::w08:
  11. oneunited

    پسرها هم «پرده بکارت» دارند!!!

    خوب دفاع از حقوق مرداست دیگه :razz::razz::redface:
  12. oneunited

    چطور بفهمیم پسر فقط با یک دختر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    با قسمت دومش موافقم ...
  13. oneunited

    پسرها هم «پرده بکارت» دارند!!!

    معمولا زمانی خام می شن که کارشون به ازدواج می کشه :razz: اون زمانه که عقلشون ضایع شدست ولی در مواقع دیگه خام نمی شن و عقلشون سرجاشه (یعنی اگه به فکر ازدواج نباشن )
  14. oneunited

    پسرها هم «پرده بکارت» دارند!!!

    من همینطوریشم سیاهم :redface: من کلی گویی کردم :razz:
  15. oneunited

    چطور بفهمیم پسر فقط با یک دختر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پسرا چین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  16. oneunited

    پسرها هم «پرده بکارت» دارند!!!

    من عاشق چشمای روشنم :redface::D
  17. oneunited

    چطور بفهمیم پسر فقط با یک دختر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    آره منم موافقم :دی البته با قسمت اولش پسرا به این سادگی ها دم به تله نمی دن
  18. oneunited

    پسرها هم «پرده بکارت» دارند!!!

    پسرها با این حرفا خام نمی شن :w35:
  19. oneunited

    نمی گم تا یاد نگیری :دی آخه اون طوری تو هم به چشم نمی آی , و این اصلا خوب نیست

    نمی گم تا یاد نگیری :دی آخه اون طوری تو هم به چشم نمی آی , و این اصلا خوب نیست
  20. oneunited

    نه این طوری به چشم نمی آم :دی

    نه این طوری به چشم نمی آم :دی
بالا