هیچم خنده دار نیست:razz:
یه دوستی خوب یعنی تا زمانی که با هم هستین , بگین و بخندین و شاد باشین و با کس دیگه ای نباشین
البته, من فکر می کنم اگه دخترا با بیش از 1 نفر دوست یاشن براشون بهتر هم هست , ولی پسرا نه ,سر به هوا می شن
خوب لااقل دخترا انقدر فکرای بد در موردمون نمی کنن:razz::razz:
مگه , دوستی ها یه طرفست که پسرا باید متهم بشن:redface:
دوستی ,زمانی به سمت ایدهال شدن می ره که پسر و دختر بدون سو استفاده از هم , لحظات خوشی داشته باشن
معمولا زمانی خام می شن که کارشون به ازدواج می کشه :razz: اون زمانه که عقلشون ضایع شدست
ولی در مواقع دیگه خام نمی شن و عقلشون سرجاشه (یعنی اگه به فکر ازدواج نباشن )