You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
چه بد. چت نمیکردین سنگینتر بود.بجاش من تو چت کلی حرف میزدیم بازم وقت کم میوند
-
-
-
-
-
حوصلم سر رفته. تو شبا بیدار میمونی چیکار میکنی؟؟؟
-
تو هنوز آدامستو ننداختی دور؟ بنداز قول میدم فردا برات بخرم
-
روتو برم هی. راسی فهمیدی نسیم مودمش خرابه
-
اه محســــــــــن مگه مسواک نزدی؟؟ [IMG]
-
-
-
نبخدااا. خودت لابد خوابت میاد داری قر میایییییی:biggrin:
-
داداش نباید میگفتی . حدس میزدم راجه به چی باشه خواستم بهت بگم نگو اما سرعت لعنتی نزاشت
حالا ایشالا ازش بگزرنو نبینن
-
باشه حالا یادم بود جدا میکنم.
شب شمام بخیر
-
خوابم نمیومد سر تاپیک سختم بود سرعتش پایین بود
-
-
-
حا ل میکنم بگم دقیقن. کلن. هرچی
بیا برو بخواب . شب بخیر
-
آخه سرچی کل کل کنی؟ سرعت نتمون که یکیه. دقیقن مشکلت چیه؟