سلام دوست عزیز
من شاید یه جور عذر خواهی به شما بدهکارم.
حقیقتش تو لیست دوستام یه چند نفری بودند که صرفا ارتباطم با اونها یکطرفه بود. یه مقداریشون رو پاکسازی کردم. متاسفانه چون تا حالا ارتباط خاصی هم با شما نداشتم، اسم شما رو هم حذف کردم.
من هیچ اطلاعاتی در مورد شما ندارم. اگه منظورتون از دوستی...