سلام عزيزدلم...قابلي نداشت
نه قربونت برم...اصلا دير نشده...تازه امروز تولدم هست...بچه ها اينقدر به من محبت دارن كه هميشه منو از يه هفته قبل سورپراز ميكنن ....و با محبتهاشون شرمنده ام ميكنن...فداي تو مرسسسسسسسسسسسي گلم. [IMG] [IMG] [IMG]
وايييييي مرسي محسن جان...شما هميشه به من محبت داشتي و داري عزيز...اميدوارم كه هميشه در كنار خانواده عزيزت شاد و خرم و سرحال و سلامت باشي...
ممنونممممممممممم.... [IMG]