یعنی نیمه دوم توپ همش تو نیمه زمین ما بود گاهی اشتباهی میرفت تو نیمه صبا دوباره برمیگشت ، انگاری بازی فوتبال تو یه نیمه از زمین بود اونم زمین استقلال ، بچه ها هم باهاشون کمال همکاری رو داشتن و بهشون پاس هم میدادن
قلعه نویی هم عذر خواهی کرده گفته افتضاح بودیم
نیمه اول خوب بود تقریبا