نتایح جستجو

  1. mina12345

    به سلامت ...نه عامو چرا بزنمش؟

    به سلامت ...نه عامو چرا بزنمش؟
  2. mina12345

    وا خدايا توبه نرگسسسسسسسسس:biggrin:

    وا خدايا توبه نرگسسسسسسسسس:biggrin:
  3. mina12345

    به كي؟ به كيا؟:biggrin:

    به كي؟ به كيا؟:biggrin:
  4. mina12345

    ازدواج با این دختران ممنوع!!

    قدرت طلبي يك زن آفتي براي زندگي زناشوييه گلم چون مردا ذاتا رياست طلب هستند ..گلم وقتي در جريان زندگي قرار بگيري درست ميشه نه اينكه خودتو خيلي دست كم بگيري
  5. mina12345

    زن زیبا بهتر است یا زن باهوش؟

    آره ديگه يه تكيه گاه قوي و مطمئن
  6. mina12345

    نميدونم چرا؟:redface:

    نميدونم چرا؟:redface:
  7. mina12345

    زن زیبا بهتر است یا زن باهوش؟

    آره براي ما هم مهمه ولي ملاك اصليمون نيست ما دخترا بيشتر جذب قدرت يه مرد ميشيم تا ظاهرش
  8. mina12345

    ها ديگه دخملاي گل باشگاه هستيم:redface:

    ها ديگه دخملاي گل باشگاه هستيم:redface:
  9. mina12345

    زن زیبا بهتر است یا زن باهوش؟

    آره براي آقايون زيبائي ملاكه
  10. mina12345

    ها عامو نمك و فلفل و ادويه ترشي[IMG]

    ها عامو نمك و فلفل و ادويه ترشي[IMG]
  11. mina12345

    100 كيلوئي خوفه خيلي جا داره[IMG]

    100 كيلوئي خوفه خيلي جا داره[IMG]
  12. mina12345

    معماری با مصالحی از جنس دل

    حرف هایم.... دلخوری هایم... دلتنگی هایم... وتمام اشک های من... بماند برای بعد تو تنها به من بگو با او چگونه می گذرد که با من نمی گذشت؟
  13. mina12345

    دبه ترشي چند كيلوئي باشه[IMG]

    دبه ترشي چند كيلوئي باشه[IMG]
  14. mina12345

    خو چكار كنم يهوئي شد[IMG]

    خو چكار كنم يهوئي شد[IMG]
  15. mina12345

    [IMG][IMG]

    [IMG][IMG]
  16. mina12345

    وا چي شد نرگس ؟

    وا چي شد نرگس ؟
  17. mina12345

    ازدواج با این دختران ممنوع!!

    اميدوارم خيلي سخته ...گاهي خيلي كار ميده دستم عصبانيت و زود رنج بودنم
  18. mina12345

    قروقاطي شد............:confused:

    قروقاطي شد............:confused:
  19. mina12345

    ازدواج با این دختران ممنوع!!

    از خودم شروع ميكنم غرورمو نمي تونم كاريش كنم اون توي وجودمه ولي عصبانيت رو ميشه كنترل كرد اونم با چند تا روش كنترل خشم
  20. mina12345

    هيچي عامو شكلكو رو اشتباه گذاشتممممممممممممم:redface:

    هيچي عامو شكلكو رو اشتباه گذاشتممممممممممممم:redface:
بالا