نتایح جستجو

  1. یکی از بچه ها

    {زاهدان} وش آتکه

    سلام سحرناز خانوم خیلی ممنون که تشریف آوردین دوست من:smile: لاشه ماشینتو از تو جاده جم کردی خخخخخخخ:D
  2. یکی از بچه ها

    {زاهدان} وش آتکه

    باووووووو خودت گلی معماری عزیز نیاز به گل نبود:)
  3. یکی از بچه ها

    {زاهدان} وش آتکه

    ممنون دوخی محله چشات قشنگ میبینه:) نه باوووووووو ثروتمون کوجا بود:D نه بابا اونجا آبدارچی بودم.گفتم درسمم ادامه بدم همونجا خخخخخخخ:biggrin:
  4. یکی از بچه ها

    {زاهدان} وش آتکه

    باز چی مصرف کردی سلجوخی که اینجوری توهم زدی خخخخخخخ:D
  5. یکی از بچه ها

    {زاهدان} وش آتکه

    سلام دادا به خونت خوش اومدی:)
  6. یکی از بچه ها

    ای بابا عجب دوستای نامردی داری تو خو از خونه پرتشون میکردی بیرون خخخخخخخخخ:biggrin:

    ای بابا عجب دوستای نامردی داری تو خو از خونه پرتشون میکردی بیرون خخخخخخخخخ:biggrin:
  7. یکی از بچه ها

    برو باهام حرف نزن نامرد بوسشون نکردی:razz:

    برو باهام حرف نزن نامرد بوسشون نکردی:razz:
  8. یکی از بچه ها

    عجب آدمی هستیا.من گفتم بوسشون کن چرا نکردی هان:mad:

    عجب آدمی هستیا.من گفتم بوسشون کن چرا نکردی هان:mad:
  9. یکی از بچه ها

    چرا مگه نگفتم بوسشون کن هان:razz: تو به من کاری نداشته باش طرحاتو بکش فسقلی:)

    چرا مگه نگفتم بوسشون کن هان:razz: تو به من کاری نداشته باش طرحاتو بکش فسقلی:)
  10. یکی از بچه ها

    خواب کجا بود.تازه داداش تکنیک اومده پیشم دارم تو خصوصی باهاش میحرفم:) راستی دوستاتو از طرف من...

    خواب کجا بود.تازه داداش تکنیک اومده پیشم دارم تو خصوصی باهاش میحرفم:) راستی دوستاتو از طرف من بوسیدی یا نه فسقلی خخخخخخ:D
  11. یکی از بچه ها

    تو طراحیت تموم شدش دوستات رفتن یا امشب پیشه تو میمونن:)

    تو طراحیت تموم شدش دوستات رفتن یا امشب پیشه تو میمونن:)
  12. یکی از بچه ها

    مرسی دختر خوب خوب بخوابی شبت شیک و مجلسی گلم:)

    مرسی دختر خوب خوب بخوابی شبت شیک و مجلسی گلم:)
  13. یکی از بچه ها

    ممنون شب خوش دوست من:smile:

    ممنون شب خوش دوست من:smile:
  14. یکی از بچه ها

    لامپم فراموش نشه لطفا:)

    لامپم فراموش نشه لطفا:)
  15. یکی از بچه ها

    شبت دنج و مهتابی سارا جان:)

    شبت دنج و مهتابی سارا جان:)
  16. یکی از بچه ها

    ی حسه خوبی بهم میده.چون بیشتر وقتا تو کلاس شاگرد 3 یا 4ام بودم برای همین دوسش دارم:)

    ی حسه خوبی بهم میده.چون بیشتر وقتا تو کلاس شاگرد 3 یا 4ام بودم برای همین دوسش دارم:)
  17. یکی از بچه ها

    آفرین:smile: مام تو رو دوست داریم به مقدار زیاد:)

    آفرین:smile: مام تو رو دوست داریم به مقدار زیاد:)
  18. یکی از بچه ها

    من زود ج میدم:cool:

    من زود ج میدم:cool:
  19. یکی از بچه ها

    0/5 دیگه ظلمه.من اینقدام ظالم نیستم خخخخخخ:D

    0/5 دیگه ظلمه.من اینقدام ظالم نیستم خخخخخخ:D
  20. یکی از بچه ها

    4 آره حیلی دوستش دارم:)

    4 آره حیلی دوستش دارم:)
بالا