You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
سلام سارا جان من اومدم:w42:
-
-
ساراااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
-
-
خو چرا الان نمیگی سارا:smile:
-
نه هر وقت یادش بیاد پسری داره زنک میزنه:redface:
-
باوشه از این به بعد بیشتر حواسمو جم میکنم:)
-
مگه خوبی های من بقیه م داره:D
-
ینی من اینقد خوبم خودم خبر ندارم:)
-
ولی من به هیچ وجه تو رو اذیت نمیکنم چ برسه که بخوام بکشمت:redface:
-
ببخشید سارا جان.مامانم زنگ زد داشتم باهاش صحبت میکردم گلم:redface:
-
ولی من دلشو ندارم تو رو بکشم گلم:redface:
-
خو پسوردشو عوض کن تا دیگه نتونه خخخخخخخخ:D
-
الکی گناهتو گردن داداش و نت میندازی .چجوری دوس داری بکشمت:D
-
آورین.پس همیشه شادی تو بله خخخخخخخ:D
-
بله که تقصیر حودته.نت بیچاره هیچ تقصیری نداره.خودتو برای مردن آماده کن ضعیفه:cool:
-
-
من نمیدونم باید بکشمت التماسم نکن فایده نداره فهمیدی:cool:
-
مژی چ خبره امروز خیلی سرحال ب نظر میرسی:surprised: