نتایح جستجو

  1. #MaHDi#

    انتخاب ترین های باشگاه- فاز صفر - قوانین اولیه

    من این پریسا رو چقدر دوست دارم خداااا
  2. #MaHDi#

    تاپيك مخصوص تركها كساني كه تركي بلدن بيان اين تو

    بچه ها همشو جمع کردم از صفحه 46 شروع میشه و منتظر استادیم تا بیاد بقیه شو بگه اینجا اگه باز نشد بیاییم امضام رو ببینین ، ائل دایاغی
  3. #MaHDi#

    انتخاب ترین های باشگاه- فاز صفر - قوانین اولیه

    مامان خودت میدونی که من پایه این کارام، ولی خوب ... . دوست دارم کاندید باشم تا ناظر
  4. #MaHDi#

    یکی دیگر از فعالان تالارهای علمی هم رفت

    مدیر جان شما هم؟!!!
  5. #MaHDi#

    انتخاب ترین های باشگاه- فاز صفر - قوانین اولیه

    پس رقیب من تویی؟ قبول دارم توهم خوشگلی ولی خوب...!
  6. #MaHDi#

    چه اسمی بهتره؟

    انشا... امتحاناتون خوب باشه و تو امتحان زندگی سربلند باشین. بخش اول فرمایشتون همومن تصدیق عرایض من میشه. ولی زبان عربی و فارسی به اندازه ای که ترکی و عربی اختلاف دارن، ندارن. محمد در فارسی هم محمد تلفظ میشه شاید تلفظ ح یه کم سخت باشه واسه فارسی زبونا ولی ساختار تلفظ همونه. شما لطف دارین :gol:
  7. #MaHDi#

    یکی دیگر از فعالان تالارهای علمی هم رفت

    محمد این چه نحوه فونت رو رنگی کردنه اخه!!!!!!!!!!! اه درست وحسابی بنویس ببینم چی نوشتی؟
  8. #MaHDi#

    این دفعه نوبت منه که برم

    ما که تازه با شما آشنا شده بودیم. حیف که دارید میرید. تو جو فنی - مهندسیا، پزشک هم نیازه. هر جاهستید موفق باشید
  9. #MaHDi#

    خیلی ممنونم بابت عکس قشنگی که برام فرستادین

    خیلی ممنونم بابت عکس قشنگی که برام فرستادین
  10. #MaHDi#

    انتخاب ترین های باشگاه- فاز صفر - قوانین اولیه

    :razz::razz::razz::razz: سحر جان شما لطف دارین، وا... من جدیت این موضوع رو نمیدونم چقدره. مثل اینکه واسه بعضی از دوستان واقعا حیاتیه. اگه اسمشون درنیاد کلی دردسر پیش میاد. ممنون میشم منم یه کاربر معمولی باشم اینجا :gol: اینکه از الان نتیجه اش مشخصه. بریم مسابقه بعدی :D:gol: آفرین، گل...
  11. #MaHDi#

    یک نظریه از عبید زاکانی

    علاوه بر اون اونا انقدر ذهنشون آزاده که به کارهای مفید فکر میکنن مثل ما نیستن که ...
  12. #MaHDi#

    یک نظریه از عبید زاکانی

    مردم هم نظریه میدن مردم مام نظریه میدن دیگه، یکی دنبال نظریه نسبیته یکی دنبال نظریه فیل هندوستان!
  13. #MaHDi#

    یک نظریه از عبید زاکانی

    ممنون که هوامو داری، سپاسگذارم
  14. #MaHDi#

    @باشگاه مهندسان رو عشقههههه@

    :biggrin::biggrin::biggrin: مچ گیریه دیگه، همیشه اون پایین رو چک کن ;) :D:D:D آره اولشم هست :smile:
  15. #MaHDi#

    @باشگاه مهندسان رو عشقههههه@

    باور کن خبری نیست :D یه لحظه چشمم خورد بهش برام جالب اومد
  16. #MaHDi#

    یک نظریه از عبید زاکانی

    :confused::confused::confused::D:D:D
  17. #MaHDi#

    @باشگاه مهندسان رو عشقههههه@

    شکل واضحه؟ کدوم احسان؟ هر کسی که ان هست نشون میده دیگه
  18. #MaHDi#

    دنیای این روزای من

    اون اولا که من باهاشون همکلاس شده بودم، بنده خدا دخترم بود، چون میدونست من تعصب خاصی به زبان خودمون دارم همیشه با من ترکی حرف میزد،یه بار ازش خواهش کردم که با من فارسی حرف بزن، اصلا متوجه نمیشدم چی میگه!!! بعدا به لهجشون عادت کردم دیگه مشکل حل شد
  19. #MaHDi#

    @باشگاه مهندسان رو عشقههههه@

    واقعا به مدیران تبریک میگم که باشگاهیی با این چنین امار بالایی دارن. موفق باشید. :gol:
  20. #MaHDi#

    یک نظریه از عبید زاکانی

    یک نظریه از عبید زاکانی خواب دیدم قیامت شده است. هرقومی را داخل چاله‏ای عظیم انداخته و بر سرهر چاله نگهبانانی گرز به دست گمارده بودند الا چاله‏ی ایرانیان. خود را به عبید زاکانی رساندم و پرسیدم: «عبید این چه حکایت است که بر ما ایرانی ها اعتماد کرده نگهبان نگمارده‏اند؟» گفت: «می‌دانند که...
بالا