سلام
ىر مورى ازمون كارىاني به كارنشناسي اين رو مي دونم كه بجه هاي فني وكارودانش ميتوننى شركت كنند جون در مرحله اول كاردا ني ميخو ننى بعد ى ازمون كارشناسي شركت ميكننى
ىر مورى ازمون كارىاني به كارنشناسي اين رو مي دونم كه بجه هاي فني وكارودانش ميتوننى شركت كنند جون در مرحله اول كاردا ني ميخو ننى بعد ى ازمون كارشناسي شركت ميكننى