🔺️🔻من اینطوریم... شما چطور؟

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
من جارو کشیدن و پهن کردن لباس بعد از شستن رو دوست ندارم.
برای جارو زدن جارو رباتیک باید بگیرم ولی پهن کردن لباس رو نمیدونم چیکار کنم، شما چطور؟
 

essyh2003

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
من جارو کشیدن و پهن کردن لباس بعد از شستن رو دوست ندارم.
برای جارو زدن جارو رباتیک باید بگیرم ولی پهن کردن لباس رو نمیدونم چیکار کنم، شما چطور؟
من فکر میکنم مشکل پهن کردن لباس توسط ربات هم قابل حله اونی که مشکله بچه آوردن توسط رباته
شما چطور؟
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
من فکر میکنم مشکل پهن کردن لباس توسط ربات هم قابل حله اونی که مشکله بچه آوردن توسط رباته
شما چطور؟
فعلا که با رحم اجاره‌ای تا حدودی مشکل حل شده، در آینده‌ی نزدیک هم با شبیه‌سازی رحم خارجی مشکل بیشتر حل میشه.
مشکلی ندارم

فردا شب مهمان جامعهٔ داروسازانیم ،شما چطور؟
خیر ما نیستیم ولی احتمالا فردا شب چندتا از اقوام ما هم توی جمع شما هستن.
ما فرداشب مهمان داریم،شما چطور؟
 

Similar threads

بالا