Recent content by veex

  1. V

    ◄[ تعیین درجه معین و نامعین و تکیه گاه ها ]►

    ممنون از هر دوتاتون:gol:.رضا جون اون جزوه اول که داشتم ولی دومی رو نخوندم. منظور من از تگیه گاه ها بصورت واقعی و کاربردی تو ساختمون بود. تو کلاس استاتیک هم نصفشو غایب بودم اخرش هم شب امتحانی پاس کردم. این ترم هم که تحلیل 1 برداشتم دارم ریپ میزنم:confused:.در مورد معین و نامعین هم من اصل مطلب رو...
  2. V

    ◄[ تعیین درجه معین و نامعین و تکیه گاه ها ]►

    چرا کسی کمکم نمیکنه.:cry:
  3. V

    سلام. ببخشید مزاحمتون شدم. میخواستم بدونم شما دانشجوی ژنتیک هستید؟

    سلام. ببخشید مزاحمتون شدم. میخواستم بدونم شما دانشجوی ژنتیک هستید؟
  4. V

    ◄[ تعیین درجه معین و نامعین و تکیه گاه ها ]►

    سلام به همه دوستان من چندتا سوال از ترم اول تو ذهنم مونده تا حالا هم نتونستم جواب درست و حسابی براشون پیدا کنم .ممنون میشم اگه کسی کمک کنه:heart: 1- تعیین درجه معین یا نامعین یعنی چه؟:que: 2- تکیه گاه ها رو با مثل های واقعی توضیح بدید. لطفا کاربردی توضیح بدین.:)
بالا