دوست عزیز ،به نظر من بستگی به فیلد فعالیتتون و همچنین علاقتون داره مثلا اگر بخواهید کنترل پروژه کار کنید باید نرم افزار msp یاد بگیرید یا اگر روی مباحث ممیزی می خواهید فعالیت داشته باشید ایزو ها رو میبایست یاد بگیرید و....
موفق باشید
هدف یک سیستم مدیریت روابط (با) مشتریان ،داشتن مشتریان وفادار است. یعنی شما با اجرای CRM در سازمانتان انتظار دارید مشتریانی راضی تر (حتی اگر کمتر از قبل هستند) داشته باشید تا پول بیشتری از مشتریان کمتر بدست بیارید. سپس حتما می خواهید تعداد آنها را افزایش بدهید. این در درازمدت به شما کمک میکند که...
:DCRM يا مديريت روابط با مشتری را يکی از کليدهای تعيين کننده موفقيت شرکتها در قرن 21 ذکر کرده اند. از نظر بسياری از شرکتها، CRM راهبردی تجاری است که سود، درآمد و رضايت مشتری را با لحاظ موارد ذيل برآورده می سازد.
تقويت رفتارهای سازمانی به گونه ای که در جهت تحقق نياز و رضايتمندی مشتری باشد...
مدیریت جامع کیفیت بر روی تعدادی مفروضات و اصول استوار است که آن را از سایر رویکردهای مدیریتی متمایز میکند . این فرضها و اصول عبارتند از :
1- فرایندها و سیستمها منشا بیشتر مشکلات مربوط به کیفیت میباشد . سازمانها شامل سیستمها و کارکنان می باشند ؛ عملکرد کارکنان تحتتاثیر تعامل همه اجزا و عناصر...
:) اولین مرحله تجزیه و تحلیل امکان سنجی است که شامل 7 مرحله زیر است
1-بررسی صحت و اهمیت تقاضا: برای انجام پروژه ها باید شما به عنوان یک شخصی که می خواهید پروژه را انجام دهید از اهمیت داشتن پروژه برای متقاضی مطمئن شوید و همچنین داده های که در اختیار شما قرار می دهند صحت داشته باشد
2-بررسی سیستم...
:D
خدمت به مشتری وظیفه تکتک کارمندان یک سازمان است. این خدمت با ایجاد روابط مثبت بین مشتری و کارمند در یک زمان حاصل میشود. ایجاد رابطه دیرپا با مشتریان موجود بسیار سودمندتر از تغییر پیاپی آنها است. جذب یک مشتری جدید هزینهاش 5 برابر بیشتر از حفظ یک مشتری موجود است و رساندن یک مشتری جدید به...
:Dبرخی از مصرف کنندگان هنگامی که خدمات نامطلوب دریافت می کنند، هیچ عکس العملی نشان نمی دهند، در حالیکه بعضی دیگر شروع به گسترش تبلیغات منفی راجع به سازمان مورد نظر می کنند. از این مطالعه می توان نتیجه گرفت که خرده فروشان و ارایه دهندگان خدمات می توانند فرآیند اعتراض را به عنوان فرصتی برای...
امروزه دنیای کسب وکار بر پایه « مشتری مداری» و «رضایت مشتریان» استوار گشته به گونه ای که گسترش خدمات و حتی ارائه آن بدون در نظر گرفتن این اصل نه تنها مشکل بلکه غیر ممکن است. فعالان عرصه اقتصاد و کسانی که به ماندگاری جاودانه در این عرصه می اندیشند به خوبی می دانند که اکسیژن تنفس در دنیای تجارت...
سلام
یکی از رشته های فنی مهندسی که 4گرایش:تحلیل سیستم-تولید صنعتی-تکنولوژی صنعتی-ایمنی که این رشته با طراحی ، پياده سازی و بهبود سيستمهای يکپارچه ای از انسان (human) ، سرمایه، مواد (material)، اطلاعات (information)، تجهيزات (instrument) و انرژی (energy)مرتبط میشه
در سیستمهای تولید ناب و...