Recent content by soal1

  1. soal1

    همه مهندسين برق بيان خودشون رو معرفي كنن

    سلام. من هم فارغ التحصیل لیسانس 80 الکترونیک مازندران و فوق لیسانس 84 الکترونیک اصفهان هستم. علاقه زیادی به الکترونیک دارم اما تا حالا کارم Instrument & Control بوده. انشا الله از این به بعد فرصت الکترونیک کار کردن رو پیدا کنم.
  2. soal1

    دانشگاه مازندران

    سلام من فارغ التحصیل 80 ، برق دانشکده فنی بابل هستم.نهایتا اسم نوشیروانی باید برای بچه های دانشگاه افتخار باشه چون اون مرحوم این دانشگاه رو ساخته و این کار خیلی بزرگیه، روحش شاد و راهش پر رهرو.
بالا