Recent content by s_atefeh

  1. S

    ·▪•●سوالات و درخواست های نرم افزاری مهندسی شیمی ●•▪·

    برنامه مناسب شبیه سازی راکتور steam reforming برنامه مناسب شبیه سازی راکتور steam reforming سلام برای شبیه سازی قسمت احتراق راکتور steam reforming در حالت اتوترمال، کامسول بهتر پاسخ خواهد داد یا فلوئنت؟! ممنونم که راهنمایی میفرمایید
بالا