با سلام به دوستان عزیز
هرطور بود مشکل بالا را حل کردم ولی باز به مشکل جدید برخوردم توروخدا اگر کسی یاد داره کمک کنه تا 2 هفته دیگه باید دفاع کنم
مشکلم اینه که گزارش رو کامل طراحی کردم در vs 2010 هم از crystalreportviewer استفاده کردم و تمامی اطلاعات بانک را در نرم لفزار نمایش می دهد ولی در...
سلام دوستان من در وب سایتم نیاز به گزارشگیری دارم که از نرم افزار crystal Report استنفاده کرده ام تمامی مراحل را از روی فیلم آموزشی کاملا انجام داده ام و مشکلی ندارد ولی در زمان اجرا و درخواست گزارشگیری با پیغام زیر مواجه می شوم .
در سایت های انگلیسی خیلی جستجو کرده ام هرکدام از روش هایی که...