سلام به دوستان .
من برای درس مدیریت استراتژیک دو نمونه یا الگو یا template هم میگن برای ITS (استراتژیک پلن) و یکی برای ITMP (منیجمنت پلن) میخوام.در موضوع فناوری اطلاعات
ممنون میشم راهنماییم کنید
سلام به دوستان .
من برای درس مدیریت استراتژیک دو نمونه یا الگو یا template هم میگن برای ITS (استراتژیک پلن) و یکی برای ITMP (منیجمنت پلن) میخوام.در موضوع فناوری اطلاعات
ممنون میشم راهنماییم کنید
** با نام و یاد خدا **
با سلام خدمت کاربران
خدمات ما ترجمه و تایپ متون عمومی و تخصصی شما عزیزان است.
فعالیت ما در ترجمه زبانهای انگلیسی به فارسی (و برعکس)، عربی به فارسی (و برعکس)، فرانسوی به فارسی (و برعکس) و دیگر زبانها با کیفیتی خوب و قیمتی مناسب میباشد.
مراحل ترجمــه :
1 - در صورت تمایل...