سلام به همگی
1ـA Practical Guide to Training and Development: Assess, Design, Deliver, and Evaluate by Michael Moskowitz (Aug 18, 2008)
لینک:
http://www.amazon.com/Practical-Guide-Training-Development-Evaluate/dp/0470189460/ref=sr_1_11?s=books&ie=UTF8&qid=1325679438&sr=1-11
2ـ
How to Measure...
سلام لطفا کتاب های زیر رو برام بذارید
1ـManaging and Measuring Employee Performance by Elizabeth Houldsworth and Dilum Jirasinghe (Oct 28, 2006)
لینک:
http://www.amazon.com/Managing-Measuring-Performance-Elizabeth-Houldsworth/dp/0749444770/ref=sr_1_1?s=books&ie=UTF8&qid=1325319383&sr=1-1
2ـ...
سلام لطفا این دو کتاب رو برام بذارید
1ـTraining for Impact: How to Link Training to Business Needs and Measure the Results (Jossey-Bass Management) by Dana Gaines Robinson and James C. Robinson (May 23, 1989)...
سلام دو کتاب زیر رو می خواستم.لطفا اگه می تونید برام بذارید.
1)Data Mining Techniques: For Marketing, Sales, and Customer Relationship Management by Gordon S. Linoff and Michael J. Berry (Apr 12, 2011)...
سلام لطفا این کتاب رو برام بذارید.مرسی
Measuring Customer Satisfaction and Loyalty, Third Edition: Survey Design, Use, and Statistical Analysis Methods by Bob E. Hayes (Jul 18, 2008)
لینک...
سلام خسته نباشید.کتاب زیر رو لطفا برام بذارید
Profitable Customers: How to Identify, Develop and Retain Them by Charles Wilson
لینک:
http://www.amazon.com/Profitable-Customers-Identify-Develop-Retain/dp/074941930X/ref=sr_1_1?s=books&ie=UTF8&qid=1324472865&sr=1-1
سلام .مرسی از این همه زحمتی که می کشید.لطفا کتاب زیر رو برام بذارید.
If You're So Brilliant ...How Come You Can't Identify Your Key Customers?: The Essential Guide to Key Account Selection by Peter Cheverton (Aug 2002)
لینک...
سلام این دو تا کتاب رو می خواستم لطفا برام بذارید.ممنون
1) CRM Fundamentals by Scott Kostojohn, Mathew Johnson and Brian Paulen (Oct 10, 2011)
لینک:
http://www.amazon.com/CRM-Fundamentals-Scott-Kostojohn/dp/143023590X/ref=sr_1_fkmr1_3?s=books&ie=UTF8&qid=1323934711&sr=1-3-fkmr1
2)
Customer...
سلام لطفا این کتاب رو اگه پیدا کردین بگذارین.مرسی
Handbook of Customer Satisfaction And Loyalty Measurement by Nigel Hill and Jim Alexander (Nov 24, 2006)
لینک:
http://www.amazon.com/Handbook-Customer-Satisfaction-Loyalty-Measurement/dp/0566087448/ref=sr_1_2?s=books&ie=UTF8&qid=1323846603&sr=1-2
سلام لطفا کتاب زیر رو برام بذارید.قبلانم گذاشته بودم لینکشو ولی نذاشتید.خیلی ضروری شده اگه میشه برام بذارید.
هرچه زودتر بهتر.
.مرسی
Project Management Metrics, KPIs, and Dashboards: A Guide to Measuring and Monitoring Project Performance by Harold Kerzner (Aug 16, 2011)...
سلام خسته نباشید.لطفا کتاب زیر رو برام بذارید.
Project Management Metrics, KPIs, and Dashboards: A Guide to Measuring and Monitoring Project Performance by Harold Kerzner (Aug 16, 2011)...
سلام لطفا کتاب زیر رو برام بذارید.مرسی
Project Management Metrics, KPIs, and Dashboards: A Guide to Measuring and Monitoring Project Performance by Harold Kerzner (Aug 16, 2011)...
سلام لطفا کتاب زیر رو برام بذارید.خیلی ممنونPerformance Dashboards: Measuring, Monitoring, and Managing Your Business by Wayne W. Eckerson (Nov 9, 2010)
لینک:http://www.amazon.com/Performance-Da...2384433&sr=1-1
سلام خسته نباشید.کتابی که تو پست قبلی گذاشته بودم تو سایت آمازون هم دیدم لطفا برام بذارید.مرسی.
Performance Dashboards: Measuring, Monitoring, and Managing Your Business by Wayne W. Eckerson (Nov 9, 2010)...
سلام لطفا کتاب زیر رو واسم بذارید .مرسیPerformance Dashboards: Measuring, Monitoring, and Managing Your Business, 2nd Editionby Wayne W. EckersonNovember 2010, Hardcoverلینک:http://eu.wiley.com/WileyCDA/WileyTitle/productCd-0470589833.html