Recent content by iostream.h

  1. iostream.h

    شبیه سازی دو بعدی

    سلام... من بعد از چهار سال به شبیه سازی دو بعدی برگشتم... اما با یه سر مشکل برخوردم... نصب سرور و مانیتور و...یام رفته! اینجا کسی می تونه کمک کنه به من؟!
بالا