Recent content by Halston

  1. H

    درخواست های مرتبط با: سازه,دیتیل و جزئیات ساختمان

    ولی استادم دقیقا اشاره کرد که ISF هست.در مورد LSF و ICF گروه های دیگه کنفرانس دادن
  2. H

    درخواست های مرتبط با: سازه,دیتیل و جزئیات ساختمان

    ISF چیست و کاربرد آن ISF چیست و کاربرد آن سلام دوستان متاسفانه مطمئن نیستم جای درستی دارم سئوالمو مطرح می کنم یا نه... موضوع درس طراحی صنعتیم ISF هست.هرچی سرچ کردم مطلبی پیدا نکردم. حتی نمی دونم چی هست!!!!! ممنون میشم راهنمایی کنید.از صفر نیاز به دونستن دارم
  3. H

    سلام دوست خوبم.ببخش دير جواب مي دم... تو شهر خودت بايد دنبال يك مدرس خوب باشي.از رو كتاب و اين...

    سلام دوست خوبم.ببخش دير جواب مي دم... تو شهر خودت بايد دنبال يك مدرس خوب باشي.از رو كتاب و اين چيزا نميشه ياد گرفت.بايد عملي ياد بگيريد
  4. H

    نمونه های مدلسازی و رندرینگ:3DMAX

    زمان كمي براي رندر گرفتن ازين كار داشتم به همين خاطر تنظيمات رندرو كم دادم.زمان رندر 20 دقيقه
  5. H

    نمونه های مدلسازی و رندرینگ:3DMAX

    من به كار نعيم عزيز كاري ندارم كه با چه موتوري رندر گرفتن ولي در جواب شما عرض مي كنم كه vRay كيفيتي بسيار بالاتر از منتال ري مي ده به شرطي كه تنظيمات رندر كاملا حرفه اي انجام شده باشه
  6. H

    نمونه های مدلسازی و رندرینگ:3DMAX

    1200*800 سي پي يو 2.53 دو هسته اي 6 مگ كش 4 گيگ رم گرافيك 9600GT :gol:
  7. H

    نمونه های مدلسازی و رندرینگ:3DMAX

    چند نمونه كار از اتاق خواب ديدم كه ساير دوستان گذاشته بودن،من هم يك نمونه مي گذارم:gol:
  8. H

    نمونه های مدلسازی و رندرینگ:3DMAX

    اينو چند ساعت پيش رندر گرفتم.زمان رندر 4 ساعت
  9. H

    نمونه های مدلسازی و رندرینگ:3DMAX

    مدل آماده دوست عزيز
  10. H

    آموزش مربوط به: 3DMAX(فیلم,کتاب,سایت)

    شما يك باكس در ابعاد قايق مورد نظرت مي كشي.بهش segment هم حتما بده(چون قرار هست كار قوس داشته باشه،وجود سگمنت الزامي هست).از قسمت modify تابع FFD 4*4*4 رو انتخاب مي كني. از قسمت modifier list بر روي FFD 4*4*4 مي زني و control points رو انتخاب مي كني. حالا مي تونيد point هاي روي باكس رو ويرايش...
  11. H

    لطف داريد.خيلي ممنون :)

    لطف داريد.خيلي ممنون :)
  12. H

    نمونه های مدلسازی و رندرینگ:3DMAX

    تو اين رندر بيشتر نور مصنوعي مد نظرم بود
  13. H

    آموزش مربوط به: 3DMAX(فیلم,کتاب,سایت)

    مرسي از آموزش خوبتون ولي يك راه ساده تر واسه ساخت قايق چوبي هست.استفاده از تابع FFD و از نوع 4*4*4
  14. H

    نمونه های مدلسازی و رندرینگ:3DMAX

    مثل قبل، Vray
  15. H

    رفع اشکال مربوط به:3DMAX

    شما اگر به يك تكست اكسترود هم بديد همين كار رو براتون انجام مي ده،چرا اين همه لقمه رو مي چرخونيد:redface: ماهيت loft چيزي بيشتر از بعد دادن به يك تكست هست.در بعضي از مدلسازي ها كه خيلي از مكس كارها از ساختشون عاجز هستند اين فرمان خيلي كاربرد داره ;)
بالا