Recent content by foad.a

  1. F

    آیا بدون داشتن حق امضا میشه یه شرکت معماری زد؟

    سلام دوستای عزیز من کارشناسی مهندسی کشاورزی هستم و قصدم اینه که در مقطع کارشناسی ارشد در رشته معماری مشغول به تحصیل بشم. سوالی که واسم پیش اومده اینه که من هدفم این هستش که بعد از فارغ التحصیلی خودم به صورت مستقل کار کنم . ولی متاسفانه تو خیلی جاها خوندم که کسایی که مدرک لیسانسشون غیر مرتبط با...
بالا