ALIREZA.F.1988
پسندها
31,240

ارسال های پروفایل آخرین فعالیت ارسال ها درباره

  • قبول بیشعوری، گام اول درمان
    پس علیرضا زودتر قبول کن که درمان بشی
    ادامه صفات:
    انکار: آنها انکار را نوعی هنر میدانند و هرچیزی را تکذیب میکنند : معتقدند هیچ مشکلی ندارند/ هرگز اشتباه نمیکنند/ نیازی به پرهیز از تناقض در رفتار و دروغهایشان احساس نمیکنند
    عشق: سراسر زندگی بیشعورها عشق است اما عشق به خودشان
    ارتباط: بیشعورها عاشق حرف زدنند به خصوص در مورد خودشان و گاهی خودشان هم حرفهای خودشان را نمیفهمند/ آنها برای حفظ کردن خودشان، تخریب دیگران، برای مزه، برای عادت و ... دروغ میگویند
    صفات بیشعورها به صورت کاملا خلاصه: (قابل توجه علیرضا)
    اعتماد به نفس: از خود ممنون اند/ در هرکاری که حرفش به میان بیاید خبره اند/ به خودشان قبولانده اند که هرگز اشتباه نمیکنند
    تهاجم: نسبت به همه چیز حالت تهاجمی دارند: وقتی احساس کنند تسلطشان بر دیگران کمتر شده/ وقتی از آنها انتقاد شود/ زمانی که مچشان را در هنگام خلاف کاری بگیرند
    وقاحت: از نظر آدم بیشعور زندگی یعنی وقاحت و پررویی: هیچ گاه در صف نمی ایستند/ هیچ وقت خواهش نمیکنند و همیشه دستور میدهند /داد میزنند/ تازمانی که پاسخ حملاتشان را ندهید حمله میکنند/ دوست دارند همه کار را به اسم خودشان ثبت کنند
    کی دیگه به تو حسودیش میکنه
    واقعا باید دیوووونه باشه..........
    خخخخخخخخخخخخخ
    بیکار الدنگ
    بیزحمت پاک کن قسمت دوم رو! هرکی بیاد میفهمه! دوست ندارم!
    خدایش میخای واقعنی بریم یگریمش؟هان؟جدی میگم اینو:D
    آهان منم از همین کارا کردم
    جیغم زدم بروسلی بازی در آوردم از باشگاه بیرونم کردن
    از این باشگاه نه از باشگاه ورزشی
    سو تفاهم پیش نیاد :biggrin:
    اوه اگه همه اینا بودم پس اینجا چیکال میکلدم؟؟
    ولی خوفم آله میگذله
    ریاستش با تو
    این افتخار باهت فقط به کسی برسه که واقعا دیگه خودش اینکاره باشه
    من دیگه حلفی ندالم:w15::w15::w15:
    به جان خودم کارمون میگیره
    اونجا معلوم نیست بستگی داله به حال طرف
    با چوب چماق هر چی برسن میزنن
    خب اینا طبیعیه دیگه:biggrin::biggrin::biggrin:
    آی کیو روزبه خوبه
    شعبه دومش رو ما میزنیم
    کلی آدم میاد
    اینجا زیادن
    من میدونم:w15::w15::w15:
    سلام
    از خدیم گفتن کشل که کشل رو ببینه خوشش بیایه:biggrin:
    تو رو دیدم خوشال شدم اومدم:w14:
    ای جان شه با احساس نگا میکنه:heart:
    فنگولاشو نگا کن. خوجلن نه؟؟
  • بارگذاری...
  • بارگذاری...
  • بارگذاری...
بالا