سلام.من تازه عضو این سایت شده ام.ترم دوم مهندسی مکانیک ماشین آلات کشاورزی هستم ولی اصلا به این رشته علاقه ندارم و برای ارشد میخوام مهندسی عمران شرکت کنم به همین خاطر میخوام که هرکس اگه اطلاعاتی داره لطف کنه به من بده ممنون:)
سلام به همه من تازه واردم.چون تازه ترم اول مهندسی مکانیک ماشینهای کشاورزی هستم!
ولی تو همون بدو وود به سایت حرف هایی ناامید کننده راجع به رشته ی خودم دیدم که نسبت به دس خوندنم دلسرد شدم.لطفاًراجع به رشته ی مهندسی مکانیک ماشینهای کشاورزی دومورد بازارکارش هرچی می دونین بهم بگید.خیلی ممنون:(