سلام به همه من تازه واردم.چون تازه ترم اول مهندسی مکانیک ماشینهای کشاورزی هستم!
ولی تو همون بدو وود به سایت حرف هایی ناامید کننده راجع به رشته ی خودم دیدم که نسبت به دس خوندنم دلسرد شدم.لطفاًراجع به رشته ی مهندسی مکانیک ماشینهای کشاورزی دومورد بازارکارش هرچی می دونین بهم بگید.خیلی ممنون:(