خخخخخخخ
خوتوام بیار از همونجا...
میدونی چکار کنی؟
صفحه پیام خصوصیتو اونجا باز کن بعد بزن رو شکلکا و بعد رو بیشتر کلیک کن...دیگه ب صورت جداگونه میفته پایین صفحت..دمه دستته
آره شاید....من یه ذره صدام ناز داره احساس میکنم ولی همش سعی میکنم محکم حرف بزنم ولی سر کلاس تا من حرف میزدم همه بهم نگاه میکردن اصن دوس نداشتم حرف بزنم....ترسو که شدیدن هستم ولی باناز را ه نمیرم اصلن اصلن....
خو پس فعلا ولش کن تا غروب...
اره وافعن...
ما حیاطمون خیلی بزرگه ی گوشه رو ب من دادن ک استعدادمو اونجا شکوفا کنم...خخخ
تو خصوصی بت میگم....فعلا اینجا بحرفیم تا بعد بت میگم....
رفتی ب تاپیک محدثه سر بزنی؟
من رفتم تشکر گذاشتم