مهندس خرده پا Jan 1, 1970 فداتشم دارم پستارو میخونم... هستم قشنگم... با من بودی؟؟؟؟؟خواستگاری رو میگما
مهندس خرده پا Jan 1, 1970 باشه الان همشو میخونم نانا... میسی اجی ام ایشالا توام خوشبخت یشی ...ایشالا همه خوشبخت بشن