" بادی کانتورینگ " یا شکل دهی متناسب اندام

S i s i l

عضو جدید
کاربر ممتاز


بادی کانتورینگ : حذف یا اضافه کردن قسمتهایی به انحناهای اندامی است که شامل مجموعه ای از اعمال جراحی مختلف می باشد که با هدف ایجاد اندامی متناسب انجام می شود.
1) لیزر لیپولیز: حذف چربی های اضافه و موضعی بدن با استفاده از تابش نور لیزر.

2) انواع جراحی های پروتز گزاری: سینه – پشت – ساق
3) ابدومینوپلاستی: جراحی کاهش سایز و ترمیم جدار شکم که برای رفع افتادگی پوست و قوام عضلانی شکم انجام می شود.

4) ماموپلاستی و ماستوپکسی: جراحی های بزرگی ، شلی و افتادگی سینه می باشد.

قبل از اقدام به کاهش وزن تفاوت چربی سفید و چربی قهوه ای را بدانیم
در بدن ما دو نوع سلول چربی وجود دارد. چربی قهوه ای که در نواحی مانند گونه و احشاء داخل شکمی ( بین روده ای) دیده می شود و چربی سفید که همان سلولیت موجود در نواحی شکم، پهلو، ران ، پشت و بازو است.
دلیل واقعی عدم تناسب اندام، از بین نرفتن چر بی های سفید است ، چرا که بر خلاف چربی قهوه ای ، چر بی های سفید در روند سوخت و ساز بدن با رژیم و ورزش قرار نمی گیرند. به طور مثال در بین متقاضیان لاغری مکررا مشاهده می شود که پس از گرفتن رژیم های سخت و ورزش طاقت فرسا هنوز چاقی های موضعی شکم، پهلو، ران و بازو همچنان پا برجاست و تنها خستگی و صدمات پوست و مو به دلیل کمبود ویتامین، مواد معدنی و عناصر طبیعی بدن حاصل می شود. به همین دلیل به جرات میتوان گفت که لیپولیز انقلاب تناسب سازی اندام در قرن بیست ویک است.





لیزر لیپولیز:

در این تکنولوژی با ایجاد دو تا چهار سوراخ 5میلی متری در سطح پوست و وارد کردن فیبر نوری به درون بافت چربی موجود بین پوست و غشای عضلانی در نقاط مختلف بدن و لیزه (تخریب) کردن سلول های چربی با تابش لیزر و در نهایت تخلیه آنها، درمانجو طی یک جلسه با کاهش چشمگیر سایز و وزن در ناحیه لیپولیز شده به اندام ایده آل دست می یابد.





نتایج لیپولیز پایدار بوده و برگشت پذیر نیست

تعداد سلولهای چربی در افراد ثابت و حدود صد هزار عدد سلول می باشد، در نتیجه افراد بزرگ سال سلولهای چربی جدید تولید نمی کنند، بلکه وقتی شخص وزن اضافه میکند تنها حجم سلولهای چربی بزرگتر می شود نه تعداد آن.
چنانچه لیپولیز به صورت کامل و توسط جراح لیپولیز باتجربه انجام شود برگشت پذیر نخواهد بود، حتی اگر فرد بعد از لیپولیز پرخوری کند منطقه لیزر شده دچار چاقی مجدد نخواهد شد.






لیپولیز عملی ترین شیوه حذف چربی های زائد و سلولیت

وقتی سلول های چربی و سلولیت ها توسط لیپولیز از بدن به طور کامل تخلیه می شود کاملا واضح است که دیگر سلول چربی برای چاقی مجدد باقی نمی ماند. اما در روشهای دیگر این سلولها همیشه در بدن باقی میمانند و تنها کوچکتر می شوند و حتی بعد از انجام ورزش و رژیم میتوانند دوباره بر اثر خوردن بی رویه بزرگ شوند.






لیپولیز موثرترین درمان شلی و افتادگی پوست

از آنجا که تابش لیزر در زیر پوست باعث تحریک و ساخته شدن کلاژن و سفت شدن همزمان پوست می شود، در نتیجه نه تنها شاهد شل شدگی و آویزان شدن پوست در ناحیه لیپولیز شده نیستیم ، بلکه تغییرات مثبت پوست و سفت تر شدن آن را هم داریم




لیپولیز و کارایی آن در نقاط ظریف و کم حجم

به علت ظرافت کار با لیزر، میتوان از لیزر لیپولیز برای نواحی کم حجم تر و کوچکتر مثل بازو ها، داخل ران، ساق پا، غب غب و حتی نواحی کم حجم تری مثل تجمع کم چربی کنار زانو از آن استفاده کرد.






لیپولیز و نتایج صاف و کاملا هموار

به دلیل لیزه شدن چربی ها و تخلیه یکنواخت آنها بر خلاف لیپوساکشن قدیمی نتایج لیزرلیپولیز کاملا صاف و هموار و یکدست می باشد و هیچ اثری از برامدگی و فرورفتگی در منطقه لیپولیز شده دیده نمی شود.




لیپولیز و کاربردهای آن

1 . شکم و پهلوها: چاقی موضعی در ناحیه شکم و پهلوها جزء رایج ترین موارد مراجعه به جراح لیپولیز است. اگرچه این روزها تعداد مراجعین آقا و خانوم برای این مشکل تقریبا برابر است ولی در زنان با سابقه بارداری مشکل چاقی شکم و پهلو دارای ویژگی سه گانه است که شامل چربی مضاعف، افتادگی پوست و شلی جدار عضلانی شکم که به دلیل کش آمدن بافت در بارداری می باشد.
رویکرد ویژه درمانی برای این مراجعین شامل انجام لیپولیز و ابدومینوپلاستی (جراحی کشیدن پوست شکم) است. به ترکیب موفق این دو روش لیپوابدومینوپلاستی میگویند.
2 . چاقی رانها: به علت ویژگی های نژادی چاقی کنار ران جز مشکلات رایج بانوان ایرانی است. در این مناطق بافت چربی و سلولیت به کمک لیپولیز کاملا لیزه و تخلیه شده و میتوان گفت این تکنیک تنها روش درمانی موثر و موفق برای برطرف کردن این عارضه می باشد. در این روش به دلیل ظرافت و دقت لیزر فیبرنوری حتی برای نتیجه بهتر و زیبایی بیشتر، در نواحی کم چربی مثل داخل ران، کنار زانو و کوچک کردن ساق پا میتوان از لیزرلیپولیز استفاده کرد.
3 . چاقی های پشت، کتف و کمر: چربی های موضعی این نواحی باعث افزایش سایز نامتناسب دور قفسه سینه و برامدگیهای متعدد پشت و کمر میشود، در نتیجه استفاده از لیپولیز برای این نواحی در بین خانم ها و آقایان بسیار موفق و موثر است.
4 . بزرگی و شلی بازو: دیگر مشکل شایع در میان خانمها بزرگی و شلی بازو میباشد. جالب است بدانیم کاهش قطر بازو به دلیل تخلیه چربی و جمع شدن پوست شل به دلیل تحریک کلاژن سازی در زیر غشاء پوست به وسیله تابش لیزر هر دو مشکل را همزمان برطرف میکند.
اینچنین است که تنها با لیپولیز و بدون انجام عمل براکیوپلاستی (جراحی باز کوچک کردن بازو) و ایجاد کردن اسکار ناموزون بر روی بازو میتوان به نتیجه مطلوب دست یافت.
5 . بزرگی و افتادگی غب غب: این عارضه یکی از دلایل عمده پیری چهره میباشد. تنها روش درمانی سریع و کاملا پایدار، استفاده از لیزرلیپولیز است. که با انجام این عمل جراحی سرپایی به راستی چهره سالها جوانتر به نظر می آید و باز هم به دلیل ظرافت فیبرنوری لیزر پس از جراحی هیچ گونه جای اسکار در ناحیه چانه وغب غب دیده نمی شود.
 

سعید گروسی

عضو جدید
کاربر ممتاز
هااااااااااااااا.............................؟...................................آها......زیردیپلم بگوحالیمون بشه:D
 

niaz**

عضو جدید
کاربر ممتاز
ممنون واقعا به درد بخور بود و کلی اطلاعات گرفتم
مرسی
 

sina_anis

عضو جدید
کاربر ممتاز
جالب بود اما به نظر من هرچیزی طبیعیش ارزش داره
اگر بخوایم با عمل چیزی رو تغییر بدیم دیگه چه فایده
اگر کسی رو دوست داریم باید همونطور که هست دوستش داشته باشیم
وهرکسی اولین چیزی که دوست داره خودشه
من عاشق خودم هستم
و نیازی هم به تغییر در بدنم نمیبینم
من نمیگم خیلی خوشتیپم اما هرچی که هستم عاشق خودمم
 

ali68mohammad

کاربر فعال
خیلی جالب بود..ممنون;)
ولی هر چیزی طبیعی اش خوبه همان چیزی که خدا آفریده از مصنوعیش بهتره.
 

Similar threads

بالا