تكميل ظرفيت ارشد

وضعیت
موضوع بسته شده است.

viva shz

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
تکمیل ظرفیت سراسری هنوز شروع نشده!ازاد ولی اخرشه1
 

mh.memar

عضو جدید
زمان تکمیل ظرفیت کنکورهای سراسری، ارشد و دکتری
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور زمان و جزئیات تکمیل ظرفیت آزمون‌های سراسری، کارشناسی ارشد و دکتری سال 91 را اعلام کرد.
دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، از آغاز مهلت انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور در 24 مهر ماه خبر داد و اظهار کرد: اطلاعیه نحوه انتخاب رشته و شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت در 24 مهر اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به پذیرش 89 هزار و 256 داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد91، گفت: ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان از 18 تا 20 شهریور در دانشگاه‌های پذیرفته شده انجام شد و بنابراین ظرفیت مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد پس از بررسی‌ها اعلام می‌شود.

آغاز تکمیل ظرفیت کنکور از اول آبان

دکتر توکلی در رابطه با تکمیل ظرفیت کنکور ، با اشاره به پذیرش 588 هزار و 866 داوطلب در رشته‌های متمرکز کنکور 91، گفت: انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت کنکور سراسری از اول آبان ماه آغاز می‌شود.
مشاور عالی سازمان سنجش تصریح کرد: ‌همچنین نتایج چندبرابر ظرفیت رشته‌های نیمه متمرکز کنکور نیز نیمه اول مهر ماه اعلام می‌شود.

انتشار کارنامه دکتری در 17 مهر

توکلی همچنین با اشاره به آغاز مرحله تکمیل ظرفیت کنکور دکتری 91 از 17 مهر، گفت:‌ کارنامه داوطلبان واجد شرایط گزینش کارنامه‌ای حاوی اطلاعات لازم، رتبه داوطلب و آخرین رتبه پذیرفته شده در هریک از کدرشته‌های معرفی شده برای مصاحبه و در سهمیه مربوط تنظیم و از طریق سایت اینترنتی این سازمان در تاریخ 17 مهر قابل دسترسی خواهد بود.

مشاور عالی سازمان سنجش در خاتمه خاطرنشان کرد: با توجه به کنترل های متعدد و بررسی های انجام شده از صحت نتایج اعلام شده اطمینان حاصل شده است؛ با این حال داوطلبان پس از دریافت کارنامه نتایج نهایی آزمون از طریق سایت درصورتی که منحصراً درباره کدرشته‌های معرفی شده برای مصاحبه و سایر مندرجات کارنامه مذکور سوالی داشته باشند، می‌توانند حداکثر تا 15 آبان از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان اقدام کنند و از ارسال نامه پستی و مراجعه حضوری اکیداً خودداری کنند.

منبع: سایت همشهری آنلاین
 

آرتميس.artmiss

عضو جدید
كارنامه ها رو قرار بود امروز بدن
[h=2]توكلي به ايسنا خبر داد:[/h]
[h=1]كارنامه آزمون‌هاي سراسري، ارشد و دكتري سال 91 از هفته آينده منتشر مي‌شود
[/h]
» سرویس: دانشگاه و حوزه - آموزشي
کد خبر: 91070402345
سه‌شنبه ۴ مهر ۱۳۹۱ - ۰۸:۲۶




مشاور عالي سازمان سنجش از انتشار كارنامه داوطلبان كنكور سراسري 91 در هشتم مهر ماه خبر داد.
دكتر حسين توكلي در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهي» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اينكه كارنامه داوطلبان مجاز كنكور 91 كه نسبت به انجام انتخاب رشته اقدام كرده‌اند، هشتم مهرماه منتشر مي‌شود، اظهار كرد: همچنين مهلت تكميل ظرفيت كنكور 91 در اول آبان ماه آغاز مي‌شود.
وي با اشاره به انتشار كارنامه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون كارشناسي ارشد كه نسبت به انجام انتخاب رشته اقدام كرده‌اند در دهم مهر ماه، گفت: داوطلبان مي‌توانند از طريق سايت سازمان سنجش به نشاني www.sanjesh.org نسبت به مشاهده كارنامه خود اقدام كنند.
مشاور عالي سازمان سنجش با اشاره به آغاز مهلت تكميل ظرفيت آزمون كارشناسي ارشد در 24 مهرماه از انتشار كارنامه داوطلبان دكتري همزمان با اعلام زمان تكميل ظرفيت در 17 مهر ماه خبر داد.
 

lili naz

عضو جدید
من پلان و پرسپکتیو داشتم با کلی دیاگرام درسته قبول نشدم ولی انتظار همچین نمره ای رو نداشتم
 

7y7

عضو جدید
دوستان کسی میدونه باچه رتبه ودرصدی میشه دانشگاه شهیدرجایی تهران که مال اموزش وپرورش است قبول شد؟
 

mehrazin_f

عضو جدید
معماري ٥٣/٦٧
داخلي ١٥/٠٠
جايي قبول نشدما ولي وقتي از اسكيس معماري اومدم فكر مي كردم زير ١٠ هم نميشه ولي بعد اسكيس داخلي گفتم ٦٠-٧٠ نشم نامرديه!!!!! هيچ كدوم از احتمالاتم درست نبود
 

tayyebeh 1

عضو جدید
منم حتی نرسیدم پلانو اونطور که میخوام ارئه بدم ولی پرسپکتیوم بد نبود.شدم 20.67
 

آرتميس.artmiss

عضو جدید
منم از ديشب كه كارناممو ديدم دارم آتيش مي گيرم.
معماري داخلي 62%
معماري 58%
از اين مي سوزم كه با نفر آخر امام خميني قزوين روزانه 6 نفر فاصله داشتم بعد من هيچ شهرستان ديگه اي به جز قزوين نزدم. فقط كافي بود يه شهرستان ديگه رو هم بزنم. دارم مي سوزم از اين غد بازيم.
 

niazy

عضو جدید
بچه ها این انتخاب خای بعدی قضیه اش چیه؟
مثلا من دانشگاه های دیگه ای که زدم رتبه ام از همشون پایین تره
البته اینم بگم که ثبت نام نکردم دانشگاهی که قبول شدم
برای این ها میشه اقدام کرد؟
 

hasti architect

عضو جدید
سلام كسي رشته و دانشگاه هايي رو كه پارسال تكميل ظرفيت گرفته داره؟خواهش مي كنم بگين يا بزارين براي دانلود
 

Arc370

عضو جدید
منم از ديشب كه كارناممو ديدم دارم آتيش مي گيرم.
معماري داخلي 62%
معماري 58%
از اين مي سوزم كه با نفر آخر امام خميني قزوين روزانه 6 نفر فاصله داشتم بعد من هيچ شهرستان ديگه اي به جز قزوين نزدم. فقط كافي بود يه شهرستان ديگه رو هم بزنم. دارم مي سوزم از اين غد بازيم.


خب توی تکمیل ظرفیت دوباره انتخاب می کنی.. درصدت خیلی خوبه. اگه تو تکمیل دانشگاههای خوب رو بزارن حتما قبول میشی
 

timaj

عضو جدید
کاربر ممتاز
بچه ها بعد اینکه درصد اسکیس میاد مگه رتبه جدید به ما نمیگن؟ کجاست این رتبه؟
معماری 12
داخلی35
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

Similar threads

بالا