مهم ترین اخبار فوتبال ایران

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : جمعه 1391/04/30 22:25


[h=1]متن مرامنامه بازيکنان در ليگ برتر دوازدهم[/h]
[h=2]در مرامنامه ليگ برتر، بازيکنان سوگند ياد کردند که منش اسلامي را الگوي مناسبي براي جوانان ايران قرار دهند.[/h]


مهدي رحمتي کاپيتان استقلال مرامنامه ليگ برتر را پيش از آغاز بازي استقلال و آلومينيوم هرمزگان به نمايندگي از تمام بازيکنان حاضر در ليگ برتر دوازدهم قرائت کرد.

متن اين مرامنامه به اين شرح است؛

ما ورزشکاران حاضر در ليگ برتر دوازدهم سوگند مي‌خوريم که با پيروي از آرمان شهدا، منش اسلامي را به عنوان الگوي مناسبي براي جوانان ايران قرار بدهيم.

قرار است پند و اندرز را آويزه گوش‌مان کنيم و از رفتار ناپسند خودداري کنيم و بازي‌هاي خوبي به نمايش بگذاريم.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : جمعه 1391/04/30 22:41


[h=1]پيروزي سپاهان برابر مس کرمان[/h]
[h=2]تيم فوتبال سپاهان در اولين ديدار خود در ليگ دوازدهم برابر مس به برتري دست يافت.[/h]


در ادامه هفته اول ليگ برتر فوتبال ديدار دو تيم سپاهان اصفهان و مس کرمان از ساعت 20:45 در ورزشگاه فولادشهر با حضور 2 هزار و 400 تماشاگر (طبق اعلام بلندگوي ورزشگاه) برگزار شد که در پايان سپاهان، مدافع عنوان قهرماني توانست به برتري يک بر صفر دست يابد.

در نيمه اول رادومير جلاويچ، بازيکن سپاهان در دقيقه 21 توپ را به تير دروازه مس زد. حملات مدافع عنوان قهرماني ادامه داشت تا اينکه در ابتداي نيمه دوم شاگردان کرانچار توسط هادي تاميني در دقيقه 47 به گل دست يافتند تا سپاهان ليگ دوازدهم را با برد آغاز کند.

قضاوت اين ديدار برعهده شاهين حاج بابايي بود. وي به باتس و رضا عنايتي از مس کرمان کارت زرد نشان داد.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : جمعه 1391/04/30 23:14


[h=1]داماش و فولاد امتيازها را تقسيم کردند[/h]
[h=2]ديدار تيم‌هاي داماش گيلان و فولاد خوزستان در هفته اول ليگ برتر با تساوي به پايان رسيد.[/h]


ديدار داماش و فولاد از هفته اول ليگ برتر از ساعت 21:15 در ورزشگاه شهيد عضدي رشت با حضور 10 هزار تماشاگر برگزار شد که دو تيم به تساوي يک بر يک رضايت دادند.

عبدالله کرمي در دقيقه 20 براي فولاد و افشين‌ چاووشي در دقيقه 43 براي داماش گلزني کردند.

قضاوت اين بازي برعهده عليرضا فغاني بود. وي به محمد مختاري، مهدي کياني و امين متوسل‌زاده از داماش و بختيار رحماني و آرش افشين از فولاد کارت زرد نشان داد.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : جمعه 1391/04/30 23:35


[h=1]حاشيه ديدار سپاهان و مس[/h]
[h=2]هواداران سپاهان پس از پيروزي برابر مس در اولين ديدار ليگ دوازدهم شعار قهرماني سر دادند.[/h]


ديدار تيم‌هاي سپاهان و مس از چارچوب رقابت‌هاي هفته اول ليگ برتر فوتبال امشب (جمعه) در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد که در پايان سپاهان توانست يا نتيجه يک بر صفر به برتري دست يابد.

اين ديدار با حواشي زير روبرو بود:

* اسکوربورد ورزشگاه فقط نتيجه بازي را نشان مي‌داد و خبري از پخش مسابقه نبود.

* پيش از آغاز بازي مرزبان، مربي سپاهان خوش و بش خاصي با کادر فني تيمش داشت. پس از گل سپاهان نيز مرزبان چندين متر وارد زمين شد و خوشحالي زياد و عجيبي داشت.

* هواداران سپاهان در دقايق پاياني بازي شعار قهرماني سر دادند.

* عليرضا رحيمي، مديرعامل باشگاه سپاهان، در دقايق پاياني بازي در حالي که قدم مي‌زد ديدار را تماشا مي‌کرد. در برخي صحنه‌ها نيز او توان ديدن بازي را نداشت و پشت خود را به زمين مي‌کرد.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
تساوي استقلال و آلومينيوم در نيمه اول

تساوي استقلال و آلومينيوم در نيمه اول

زمان ارسال : جمعه 1391/04/30 23:11

هفته اول ليگ برتر فوتبال
[h=1]تساوي استقلال و آلومينيوم در نيمه اول[/h]
[h=2]تيم فوتبال استقلال در نيمه اول برابر آلومينيوم هرمزگان با نتيجه تساوي متوقف شد.[/h]


آخرين ديدار هفته اول ليگ برتر از ساعت 22:15 در ورزشگاه آزادي بين استقلال و آلومينيوم هرمزگان آغاز شد و در نيمه اول با نتيجه تساوي بدون گل به پايان رسيد.

ميلاد ميداودي در دقيقه 40 توپ را به تير افقي تيم آلومينيوم زد که اين خطرناک‌ترين صحنه بازي در نيمه اول بود. در بقيه دقايق توپ بيشتر در ميانه زمين جريان داشت و بازيکنان در چند صحنه نيز خطاهاي شديدي رو يکديگر انجام دادند که يکي از اين موارد خطاي سياوش اکبرپور روي دوسانتوز دروازه‌بان برزيلي آلومينيوم بود.

امير قلعه‌نويي و اکبر ميثاقيان سرمربيان دو تيم به دليل محروميت روي نيمکت نيستند و از روي سکوها بازي را تماشا مي‌کنند.

احمد صالحي داور مسابقه است.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : شنبه 1391/04/31 00:18

هفته اول ليگ برتر فوتبال
[h=1]استارت استقلال با شوت 3 امتيازي جانواريو[/h]
[h=2]تيم فوتبال استقلال در اولين ديدار خود آلومينيوم هرمزگان را شکست داد.[/h]


آخرين ديدار هفته اول ليگ برتر از ساعت 22:15 جمعه شب در ورزشگاه آزادي و در حضور حدود 40 هزار تماشاگر بين استقلال و آلومينيوم هرمزگان برگزار شد و با نتيجه يک بر صفر به سود استفلال به پايان رسيد. جانواريو در دقيقه 55 با شوتي از پشت محوطه جريمه براي آبي‌پوشان گلزني کرد.

استقلال همانند سپاهان و پرسپوليس با يک گل در هفته اول به برتري رسيد.

امير قلعه‌نويي و اکبر ميثاقيان سرمربيان دو تيم به دليل محروميت روي نيمکت نبودند و از روي سکوها بازي را تماشا کردند.

احمد صالحي داور مسابقه به وحيد عسگري، امجد شکوه مقام و داود دانش‌دوست از آلومينيوم هرمزگان و حنيف عمران‌زاده از استقلال کارت زرد نشان داد.

ترکيب استقلال:

مهدي رحمتي، پژمان منتظرِي، حنيف عمران‌زاده، اميرحسين صادقي، هاشم بيک‌زاده، خسرو حيدري، ميثم بائو( از دقيقه 60 روديگو توزي)، ساموئل( از دقيقه 46 جانواريو)، سياوش اکبرپور، آرش برهاني( از دقيقه 84 امين منوچهري) و ميلاد ميداودي

سرمربي: امير قلعه‌نويي

ترکيب آلومينيوم:

لوپز فرناندو دوسانتوز، ابراهيم ابرقويي، وحيد عسگري گاريزي، بهنام داداش وند، محسن حيدري، محمود تيغ‌نورد، مهدي محمد‌زاده، محمدرضا ناصحي، امجد شکوه‌مقام، جعفر بذري( از دقيقه 74 ميثم آقايي)، داود دانش دوست( از دقيقه 68 رسول پيرزاده)

سرمربي: اکبر ميثاقيان

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
نتايج کامل هفته اول ليگ برتر به شرح زير است:

نفت آبادان صفر - پرسپوليس يک

فجر سپاسي 3 - ذوب آهن صفر

صباي قم 4 - پيکان صفر

گهر دورود صفر - ملوان يک

نفت تهران يک - راه آهن يک

استقلال يک - آلومينيوم هرمزگان صفر

داماش يک - فولاد خوزستان يک

تراکتورسازي صفر - سايپا صفر

سپاهان يک - مس کرمان صفر


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : شنبه 1391/04/31 08:41


[h=1]فرکي:داماش خطرناک‌تر از فصل گذشته است[/h]
[h=2]سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان با بيان اينکه از نتيجه تساوي راضي هستيم، گفت: تيم داماش گيلان به مراتب خطرناک‌تر از فصل گذشته است.[/h]


حسين فرکي شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران پس از بازي هفته نخست دوازدهمين دوره ليگ برتر فوتبال کشور جام خليج فارس، با اشاره به اينکه پيش‌بيني مي‌کرديم بازي جذابي برگزار شود و هر دو تيم در فضاي خوبي کار کردند، اظهار داشت: در نيمه نخست نسبت به حريف برتري داشتيم و توانستيم گل اول را به ثمر برسانيم.

به گزارش فارس ،وي، با بيان اينکه روي اشتباه بازيکن خود، گل تيم داماش را دريافت کرديم، اضافه کرد: در مجموع عملکرد تيم ما به لحاظ مالکيت و ترکيب بهتر بود.

سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان، ادامه داد: در نيمه دوم حريف تلاش داشت تيم ما را تحت فشار قرار دهد و موجب شد تا ما دفاعي‌تر بازي کنيم، اما در مجموع نتيجه تساوي عادلانه و براي ما خوشحال کننده بود؛ زيرا در جوي بازي مي‌کرديم که به نفع داماش بود.

فرکي، با تاکيد بر اينکه تيم داماش به مراتب خطرناک‌تر از داماش فصل قبل است و انگيزه‌هاي زيادي براي تقويت خود دارد، عنوان کرد: تيم داماش بومي شده و داراي مشکلاتي است که من از آنها با خبر هستم.

اين سرمربي فوتبال در ادامه گفت: داماش در اين بازي به دنبال سه امتياز بازي بود که ما اجازه نداديم اين اتفاق بيفتد.

وي، درباره داوري ديدار مذکور افزود: فغاني يکي از داوران خوب فوتبال کشور است و مورد خاصي از داوري را در ذهن ندارم و اگر موضوع خاصي باشد اظهار نظر نمي‌کنم و به داوري احترام مي‌گذارم.

سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان، با اشاره به اينکه مردم خوزستان موجوديت فولاد را به خوبي مي‌دانند، تصريح کرد: آنها انتظار دارند نتيجه‌اي بهتر از سال قبل کسب کنيم و اگر به سهميه آسيايي دست يابيم خواسته آنها را برآورده مي‌شود.

فرکي، اضافه کرد: شرايط تيم‌ها براي سقوط به دسته نخست و کسب سهميه متفاوت‌تر از سال گذشته بوده و انتظار مردم از فولاد منطقي است.

تيم‌هاي فوتبال داماش گيلان و فولاد خوزستان در هفته اول دوازدهمين دوره ليگ برتر فوتبال کشور جام خليج فارس، در ورزشگاه شهيد عضدي رشت به نتيجه يک بر يک دست يافتند.

 

اخبار

ربات
تا زمانی که قرارداد نهایی نشود درباره مجیدی حرف نمی‌زنم

تا زمانی که قرارداد نهایی نشود درباره مجیدی حرف نمی‌زنم

سرمربی استقلال با وجود برتری برابر آلومینیوم هرمزگان از هواداران این تیم عذرخواهی کرد.

بيشتر...
 

اخبار

ربات
استارت استقلال با شوت ۳ امتیازی جانواریو

استارت استقلال با شوت ۳ امتیازی جانواریو

تیم فوتبال استقلال در اولین دیدار خود آلومینیوم هرمزگان را شکست داد.

بيشتر...
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : شنبه 1391/04/31 09:51


[h=1]وحيد هاشميان کفش‌هايش را آويخت[/h]
[h=2]مهاجم پيشين شماره 9 ايران که نقش مهمي در صعود تيم ملي کشورمان به جام جهاني 2006 آلمان داشت، در روز تولد 36 سالگي‌اش براي هميشه از بازي در مستطيل سبز خداحافظي کرد.[/h]


مهاجم پيشين تيم ملي فوتبال کشورمان در سي و ششمين سالروز تولد خود، همزمان با يک ‌ماهگي تولد دخترش النا براي هميشه از عرصه بازي فوتبال خداحافظي کرد.

به گزارش مهر ،اين مهاجم، فوتبال خود را در باشگاه فتح آغاز کرد و سپس به پاس تهران پيوست. بعد از پاس به بوندس‌ليگاي آلمان رفت و به‌ترتيب در تيم‌هاي هامبورگ، بوخوم، بايرن‌مونيخ و هانوفر بازي کرد و بعد از آن بار ديگر به بوخوم بازگشت. هاشميان در پايان فصل 10-2009 از تيم بوخوم جدا شد و به ايران برگشت و يک فصل و نيم براي پرسپوليس بازي کرد.

هاشميان در ترکيب تيم ملي ايران نيز بازي‌هاي درخشاني ارائه کرد و با گل‌هاي او به قطر و ژاپن راه صعود تيم ملي فوتبال کشورمان به جام جهاني 2006 هموارتر شد. وحيد در 50 بازي ملي 15 گل به ثمر رسانده است. (چهار گل به قزاقستان، دو گل به قطر، دو گل به‌ ژاپن، يک گل به عمان، توگو، کاستاريکا، بوسني و هرزگوين، کره‌جنوبي و جامائيکا)

پس از رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي هاشميان از بازي‌هاي ملي خداحافظي کرد و گفت که ترجيح مي‌دهد فضا را براي جوان‌ترها باز کند.

وحيد هاشميان که در دوران بازي همواره در زمره بازيکنان اخلاق‌مدار فوتبال کشورمان بود و از سوي فدراسيون فوتبال عنوان بازيکن اخلاق فصل 90-89 را نيز از آن خود کرد، بهترين گلزن در ميان لژيونرهاي ايراني بوندس‌ليگا بوده و 38 گل در اين رقابت‌ها به‌ثمر رسانده است.

هاشميان چندي پيش مدرک مربيگري درجه A يوفا را نيز با شرکت در کلاس‌هاي مخصوص دريافت کرد و اين اميدواري وجود دارد بزودي شاهد فعاليت اين ستاره باتجربه فوتبال کشورمان در عرصه‌ مربيگري باشيم؛ چراکه اعتقاد بر اين است تجربيات حضور چندين ساله وي در فوتبال ملي و باشگاهي کشور و همچنين 11 سال بازي در بوندس‌ليگاي آلمان که از برترين ليگ‌هاي فوتبال جهان به‌شمار مي‌رود، مي‌تواند کمک شاياني به پيشرفت فوتبال ايران کند.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : شنبه 1391/04/31 10:28

خليلي نيا:
[h=1]جذب مهاجم استراليايي براي نفتي‌ها[/h]
[h=2]سخنگوي باشگاه نفت‌آبادان از جذب يک مهاجم استراليايي خبر داد.[/h]


عليرضا خليلي نيا درباره شرايط نفت آبادان بعد از شکست يک بر صفر در اولين بازي مقابل پرسپوليس عنوان کرد: در اين مسابقه بازي خيلي خوبي انجام داديم و از معدود دفعاتي بود که هواداران بعد از شکست تيم را تشويق کردند و کسي اعتراض نکرد.از بازي هاي آينده که نويدکيا، باقري ها و ملو و صبري برسند وضعيت تيم نفت بهتر هم مي شود.

به گزارش فارس ،سخنگوي باشگاه نفت آبادان در ارتباط با حق باشگاه ها و فدراسيون فوتبال براي گرفتن حق پخش تلويزيوني عنوان کرد: اين حق مردم است که فوتبال را ببينند نه حق صدا و سيما. فدراسيون فوتبال هم بايد حق باشگاه ها را بگيرد. ما سالي 500 ميليون تومان حق پخش مي گيريم درحالي که حداقل هر باشگاه بايد 4،5 ميليارد تومان حق پخش بگيرد. اگر صدا و سيما حق پخش واقعي را پرداخت کند هيچ باشگاهي با مشکل مالي روبرو نمي شود.

خليلي نيا در پايان از حضور يک مهاجم استراليايي در تمرينات نفت آبادان خبر داد و گفت: اين مهاجم آندره باسيچ نام دارد و به زودي به ايران مي آيد. با توجه به اينکه حضور او در ايران به تاريخ بعد از اول مرداد موکول مي شود از سهميه فيفا براي جذب اين بازيکن استفاده مي کنيم. هر باشگاهي بعد از تاريخ اول مرداد که آخرين مهلت جذب بازيکن خارجي است قصد جذب بازيکن داشته باشد بايد از سهميه فيفاي خود استفاده کند.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : شنبه 1391/04/31


[h=1]قاضي به کميته انضباطي فراخوانده شد[/h]
[h=2]کميته انضباطي فدراسيون فوتبال 'محمد قاضي' مهاجم پيشين ذوب آهن اصفهان و فعلي پرسپوليس را فراخواند.[/h]


همچنين نماينده باشگاه ذوب آهن نيز به کميته انضباطي دعوت شد.

به گزارش ايرنا ،در پي مطالبه وجه محمد قاضي از باشگاه ذوب آهن اصفهان جلسه ديگري در 31 مردادماه تشکيل خواهد شد که محمد قاضي و نماينده تام الاختيار ذوب اهن بايد در جلسه حضور يابند.

همچنين کميته انضباطي درباره درخواست مطالبه وجه وحيد نعمتي از باشگاه صباي قم راي خود را صادر کرد.

بر اساس راي صادره باشگاه صباي قم به پرداخت مبلغ 11 ميليون و چهارصد هزار تومان به وحيد نعمتي محکوم شده است.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : شنبه 1391/04/31 16:19


[h=1]حسين عسگري: پنالتي ملوان صحيح نبود[/h]
[h=2]رييس دپارتمان داوري فوتبال با بيان اين که بيشتر بازي‌هاي هفته‌ نخست ليگ برتر اشتباه تاثيرگذار داوري نداشته‌اند، گفت: تنها مي‌توانم به پنالتي گرفته شده براي ملوان اشاره کنم که به نظر مي‌رسد صحيح نبوده است.[/h]



حسين عسگري درباره عملکرد داوران در هفته‌ نخست ليگ برتر فوتبال اظهار کرد: بيشتر بازي‌هاي اين هفته‌ هيچ مشکل داوري قابل ذکري نداشتند. به عنوان نمونه، داوران بازي تيم‌هاي سپاهان با مس، داماش با فولاد، سايپا با تراکتورسازي و استقلال با آلومينيوم هيچ اشتباه تاثيرگذاري نداشتند.

وي ادامه داد: در بازي گهر و ملوان که به جنجال کشيده شد، داور يک پنالتي براي ملوان گرفت که بر اساس فيلم بازي به نظر مي‌رسد اين تصميم داور صحيح نبوده و نبايد به ضرر گهر پنالتي مي‌گرفت. البته جنجال‌هاي اين بازي هيچ ربطي به تصميم داور نداشتند.

عسگري همچنين به اعتراض کادر فني راه‌آهن مبني بر اين که مدافع نفت تهران به دليل انجام خطا بر روي مهاجم اين تيم بايد اخراج مي‌شد، گفت: براي اخراج يک بازيکن به دليل خطا روي مهاجمي که در موقعيت گل قرار دارد، چند فاکتور مورد نياز است. نخست آن که توپ در اختيار مهاجم باشد و دوم آن که مهاجم با دروازه‌بان تک به تک شود و يا دروازه‌ خالي باشد. در صحنه‌اي که در بازي راه‌آهن و نفت رخ داد، مهاجم راه‌آهن با توپ، حداقل چهار متر فاصله داشت و ضمنا مدافع نفت هم نسبت به او به دروازه‌ نزديک تر بود.

رييس دپارتمان داوري فدراسيون فوتبال در ادامه به بررسي عملکرد داور ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و نفت آبادان پرداخت و گفت: در اين بازي دو صحنه رخ داد که در اولين مورد، داور به بازيکن نفت آبادان به دليل شبيه‌سازي در محوطه جريمه پرسپوليس اخطار داد که درست بود و در دومين صحنه، مهاجم پرسپوليس در محوطه جريمه نفت سرنگون شد که به دليل کيفيت بد فيلم بازي نمي‌توان به درستي تشخيص داد که اين صحنه پنالتي بوده يا خير.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : شنبه 1391/04/31 16:35


[h=1]جواد نکونام به استقلال پيوست[/h]
[h=2]کاپيتان تيم ملي فوتبال ايران پس از توافق با باشگاه استقلال با اين تيم قرارداد بست.[/h]


جواد نکونام پس از مذاکرات چند ساعته با مسئولان اين باشگاه به توافق رسيد و قرارداد يک ساله خود را با استقلال امضا کرد.

با توجه به اينکه باشگاه استقلال فعلا از نظر مالي نمي‌تواند پول رضايتنامه جواد نکونام را به اوساسونا بدهد، قرار شد نکونام خودش پول رضايتنامه را به باشگاه اسپانيايي بدهد و سپس با دريافت چکي از باشگاه استقلال پول رضايتنامه‌‌اش را از اين باشگاه بگيرد.با قطعي شدن حضور نکونام در استقلال پيراهن شماره 6 اين تيم به وي تعلق مي‌گيرد. همچنين پيش از اين قلعه‌نويي گفته بود اگر نکونام به استقلال بيايد بازوبند کاپيتاني به او مي‌رسد.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
برنامه هفته دوم به شرح زیر اعلام شد:

پرسپولیس - فجر سپاسی (ورزشگاه آزادی)


راه آهن - گهر درود (ورزشگاه اکباتان)


سایپا - استقلال (ورزشگاه انقلاب کرج)


آلومینیوم هرمزگان - داماش گیلان (ورزشگاه متعاقبا اعلام می شود)


فولاد خوزستان - سپاهان (ورزشگاه تختی اهواز)

ذوب آهن - صبای قم (ورزشگاه فولادشهر کرج)


مس کرمان - نفت تهران (ورزشگاه باهنر کرمان)


پیکان - تراکتورسازی (ورزشگاه تختی تهران)


ملوان انزلی - صنعت نفت آبادان (ورزشگاه تختی انزلی).

 
آخرین ویرایش:

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
[h=1]مخالفت ياوري و کربکندي با حذف جام حذفي[/h]
[h=2]سرمربيان تيم هاي فجر شهيد سپاسي و ذوب آهن اصفهان با حذف بازي هاي جام حذفي مخالفت کردند .[/h]


کربکندي سرمربي اين فصل ذوب آهن اصفهان با اشاره به اينکه بازي هاي جام حذفي فرصت مناسبي براي تيم هايي است که کمتر شانس قهرماني دارند گفت : جام حذفي مي تواند با يک قرعه خوب ، تيمي را قهرمان کند که شايد در ليگ برتر اين شانس را نداشته باشد و حذف اين بازي ها به نفع فوتبال ما نيست .

وي افزود : متاسفانه مثل اينکه ما آرزويمان رفتن به جام جهاني است و حاضريم همه چيز را فدا کنيم تا به جام جهاني برويم و براي اينکه فدراسيون بهانه اي دست مربيان تيم ملي ندهد حتي اگر بگويند ليگ را تعطيل کنيد انجام مي دهند چون فقط يک هدف که جام جهاني است را دنبال مي کنند .

ياوري سرمربي فجر هم گفت : اين اشتباه است که جام خذفي را حذف کنيم براي اينکه يک بازيکن در طول سال بايد 35 تا 55 بازي انجام دهد و با حذف بازي هاي جام حذفي حداکثر 34 بازي انجام مي دهد که بسيار کم است .

آيت اللهي نايب رئيس اول فدراسيون فوتبال در اين زمينه گفت: کنفدراسيون فوتبال آسيا تصميم گيري را در اختيار فدراسيون فوتبال گذاشته و پس از بررسي در جلسه هيئت رئيسه ، نظريات را دريافت و به صورت رسمي اعلام مي کنيم.

وي گفت : ما بايد تقويم بازي هاي تيم ملي را ببينيم و اميدوارم شرايطي بوجود آيد و تصميمي گرفته شود تا نظر همه را جلب کنيم.

وي افزود : مربيان تيم ملي روي اردوهاي خود نظر دارند ، اولويت فدراسيون با تيم ملي است و در شرايط کنوني تشخيص اين بوده و تا 2 هفته آينده نيز همه چيز به صورت قطعي مشخص مي شود .

 

اخبار

ربات
فتح‌الله‌زاده: فردا مجیدی استقلالی‌ می‌شود

فتح‌الله‌زاده: فردا مجیدی استقلالی‌ می‌شود

مدیرعامل باشگاه استقلال پس از عقد قرارداد با جواد نکونام گفت: قلعه‌نویی مصاحبه مجیدی را از یاد برده و فردا او را هم استقلالی خواهم کرد.

بيشتر...
 

اخبار

ربات
نکونام: از حضور در استقلال خوشحالم

نکونام: از حضور در استقلال خوشحالم

جواد نکونام پس از عقد قرارداد با استقلال از حضور در این تیم ابراز خوشحالی کرد.

بيشتر...
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/05/01 10:23


[h=1]مي‌خواهيم صدرنشين ليگ برتر بمانيم[/h]
[h=2]سرمربي تيم فوتبال صباي قم گفت: تيم ما نسبت به فصل گذشته قوي‌تر است و به همين خاطر مي‌خواهيم صدرنشين جدول رده بندي ليگ برتر باقي بمانيم.[/h]


يحيي گل محمدي با اشاره به پيروزي پرگل صباي قم در اولين مسابقه برابر پيکان تصريح کرد: اولين مسابقه در ليگ دشوار است و شرايط خاصي دارد. بازيکنان ما براي کسب سه امتياز خانگي اين بازي انگيزه زيادي داشتند و نکات تاکتيکي را به خوبي در زمين پياده کردند.



سرمربي تيم فوتبال صباي قم افزود: اکثر بازيکنان ما فراتر از انتظار ظاهر شدند. البته با آنها صحبت کردم تا مغرور نشوند و در باد اين برد نخوابند. ما يک گام بيشتر بر نداشته‌ايم و بايد ضمن فراموش کردن اين پيروزي به فکر بازي‌هاي بعدي باشيم.



وي در خصوص بازي بعدي تيمش با ذوب آهن تاکيد کرد: ذوب آهن بازي اول خودش را واگذار کرده است و هميشه بازي مقابل اين تيم‌ها دشوارتر است. بازيکنان ذوب آهن مي‌خواهند شکست خود را با استفاده از امتياز ميزباني جبران کنند؛ با اين حال ما هم براي گرفتن امتياز به اصفهان مي‌رويم.



گل محمدي همچنين به هدف تيم صبا اشاره کرد و گفت: بازيکنان صبا نسبت به سال گذشته بهتر هستند. ضمن اينکه انگيزه آنها از فصل پيش هم بيشتر است. با اين حساب ما به صدر جدول فکر مي‌کنيم و تلاش‌مان اين است که اين تفکر را به بازيکنان هم القا کنيم.



تيم فوتبال صباي قم در اولين مسابقه خود در ليگ دوازدهم موفق شد با نتيجه 4 بر صفر تيم پيکان را شکست دهد. صبا در دومين مسابقه خود روز چهارشنبه در اصفهان ميهمان ذوب آهن است.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/05/01 10:40

13 تيم در چهاردهمين دوره ليگ برتر
[h=1]مهلت 4 روزه براي نقل و انتقال بازيکنان فوتسال[/h]
[h=2]به علت اعلام ديرهنگام انحلال 3 تيم فوتسال، فرصت 4 روزه‌اي براي نقل و انتقال بازيکنان در نظر گرفته شد.[/h]


مهلت تحويل مدارک باشگاه‌هاي ليگ برتر فوتسال روز گذشته به پايان رسيد و 13 تيم حاضر در ليگ مدارک خود را به کميته فوتسال ارسال کردند.

ميثاق تهران، گاز خوزستان، دبيري تبريز، راه ساري، گيتي‌پسند، شهرداري ساوه، هلال احمر تبريز، شهيدمنصوري قرچک، ملي حفاري اهواز، صباي قم و لبنيات ارژن شيراز، فرش‌آراي مشهد و شهرداري تبريز تيم‌هاي حاضر در چهاردهمين دوره ليگ برتر هستند.

فولادماهان، فيروزصفه و پرسپوليس با انحلال خود در اين رقابت‌ها حضور نخواهند داشت. فولادماهان و فيروزصفه 27 تير نامه انحلال خود را به فدراسيون ارسال کردند و پرسپوليسي‌ها نيز تا روز گذشته هيچ صحبتي درباره حضور خود انجام ندادند و محمد رويانيان تنها روز گذشته در نامه‌اي از کميته فوتسال خواستار 15 روز فرصت براي تيمداري شد که اين درخواست با مخالفت کميته فوتسال روبرو شد تا به علت اين بلاتکليفي بازيکنان اين 3 تيم بدون تيم ماندند.




کميته فوتسال از حضور بازيکنان در ليگ‌هاي عربي نيز ممانعت کرده است. اين مسائل باعث شد کميته فوتسال فرصت 4 روزه‌اي را براي نقل و انتقال بازيکنان در نظر بگيرد تا ملي‌پوشان و بازيکناني که بيرون مانده‌اند بتوانند به تيم‌هاي داخلي بپيوندند.

چهاردهمين دوره ليگ برتر فوتسال از 12 مردادماه با حضور 13 تيم برگزار خواهد شد.


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/05/01 10:44


[h=1]تمرينات فولاد زير نور برگزار مي‌شود[/h]
[h=2]سرپرست تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تمرينات تيم ما با توجه به امکانات محل تمرين زير نور برگزار مي‌شود.[/h]


حسين ابن قاسم در گفتگويي اظهار داشت: در بازي با داماش تيم ما مستحق پيروزي بود و موقعيت هاي زيادي را از دست داديم و به تساوي رسيديم اما مترصد هستيم در بازي دوم مقابل سپاهان به پيروزي برسيم. براي اين بازي ديگر مهدي نوري و پورخسرواني محروم نيستند و مي توانند بازي کنند.

وي در خصوص اينکه آيا تمرينات فولاد زير نور برگزار مي شود يا خير گفت: با توجه به اينکه زمين ما شرايط برگزاري تمرين در زير نور را دارد تمرينات خود را بعد از افطار برگزار مي کنيم. اين براي ما بهتر هم است، قبل از افطار در اهواز هوا خيلي گرم است و شرايط برگزاري تمرين وجود ندارد.

ديدار تيم هاي سپاهان و فولاد خوزستان چهارشنبه هفته جاري در ورزشگاه تختي اهواز برگزار مي شود.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/05/01 11:22

علي کريمي:
[h=1]هاشميان بايد به بهترين شکل خداحافظي کند[/h]
[h=2]کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: وحيد هاشميان سال ها براي فوتبال ايران به عنوان لژيونر و ملي پوش زحمت کشيده است و بايد به بهترين شکل از دنياي فوتبال خداحافظي کند.[/h]


علي کريمي يکي از لژيونر هاي سابق فوتبال ايران که به همراه مهدي مهدوي کيا، وحيد هاشميان، علي دايي و کريم باقري سال ها در سطح اول فوتبال آلمان بازي کرده اند،روز يکشنبه درگفتگويي درباره خداحافظي وحيدهاشميان از فوتبال، گفت: اين اتفاق براي هر فوتباليستي يک روز مي افتد و اميدوارم براي هر بازيکني به بهترين شکل اين مهم رخ دهد.

وي با اشاره به خداحافظي هاشميان از فوتبال ادامه داد: بازي کردن يا نکردن يک تصميم شخصي است و به طور حتم هاشميان پس از بررسي اين مساله به اين نتيجه رسيده که بهتر است ديگر به عنوان بازيکن براي هيچ تيمي به ميدان نرود.

کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس تهران در ادامه با اشاره به بازيهاي وحيد هاشميان براي فوتبال ايران،افزود: او درطول دوران حضور درفوتبال براي تيم ملي کشورمان زحمات زيادي کشيده وخيلي وقت ها با گل هاي ملي که به ثمر رسانده دل فوتبال دوستان را شاد کرده است.

وي تصريح کرد: هاشميان با حضور در فوتبال آلمان نيز نماينده خوبي براي ما بود و توانست عملکرد موفقي در بوندسليگا داشته باشد که به همين دليل معتقدم بايد از او به بهترين شکل تقدير شود.

ملي پوش باشگاه پرسپوليس در باره برگزاري مراسم خداحافظي با شکوه براي وحيد هاشميان اظهار داشت: در اين مساله نبايد شک کنيم که بازيکن بزرگي چون وحيد هاشميان بايد در بهترين شرايط از فوتبال خداحافظي کند و بايد بدانيم که اين اتفاق براي هر بازيکني تنها يک بار رخ مي دهد.

هم بازي وحيدهاشميان در باشگاه پرسپوليس و تيم ملي ايران،خاطرنشان کرد: اميدوارم با برنامه ريزي دقيق براي اين چهره ارزشمند فوتبال کشورمان يک بازي دوستانه خوب برگزار شود و به طور رسمي از دنياي فوتبال خداحافظي کند.

بازيکن اسبق تيم فوتبال بايرن مونيخ آلمان، گفت: وحيد هاشميان در بهترين کلاس هاي مربيگري شرکت کرده و مدارک معتبري دارد و اميدوارم در صورتي که مربيگري رابراي آينده خودانتخاب کرد، در اين کار نيز همانند دوران بازيکني موفق باشد.

کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس درخصوص وضعيت اين تيم و همچنين بازي نخست درليگ برترمقابل صنعت نفت آبادان،گفت: وضعيت تيم بسيارخوب است و پيروزي در ديدار مقابل صنعت نفت به بالا رفتن روحيه ما کمک زيادي کرد.

وي ادامه داد: شرايط خوبي براي ديدار با فجر شهيد سپاسي شيراز داريم که اميدوارم در اين بازي نيز بتوانيم سه امتياز را کسب و دل هواداران را شاد کنيم.

وحيد هاشميان بازيکن سابق تيم ملي کشورمان و نماينده فوتبال ايران در آلمان که مدت 12 سال در ليگ اين کشور بازي کرد روز شنبه از دنياي بازيگري خداحافظي کرد.

علي کريمي لژيونر سابق فوتبال کشورمان در باشگاه پرسپولس و تيم ملي ايران با وحيد هاشميان همبازي بوده است و همراه با او روز هاي خوبي را براي فوتبال ايران رقم زده است.

تيم فوتبال پرسپوليس روزسه شنبه در هفته دوم ليگ برتر و در ورزشگاه آزادي بدون حضور هواداران به مصاف تيم فجر شهيد سپاسي شيراز مي رود.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/05/01 11:22

علي کريمي:
[h=1]هاشميان بايد به بهترين شکل خداحافظي کند[/h]
[h=2]کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: وحيد هاشميان سال ها براي فوتبال ايران به عنوان لژيونر و ملي پوش زحمت کشيده است و بايد به بهترين شکل از دنياي فوتبال خداحافظي کند.[/h]


علي کريمي يکي از لژيونر هاي سابق فوتبال ايران که به همراه مهدي مهدوي کيا، وحيد هاشميان، علي دايي و کريم باقري سال ها در سطح اول فوتبال آلمان بازي کرده اند،روز يکشنبه درگفتگويي درباره خداحافظي وحيدهاشميان از فوتبال، گفت: اين اتفاق براي هر فوتباليستي يک روز مي افتد و اميدوارم براي هر بازيکني به بهترين شکل اين مهم رخ دهد.

وي با اشاره به خداحافظي هاشميان از فوتبال ادامه داد: بازي کردن يا نکردن يک تصميم شخصي است و به طور حتم هاشميان پس از بررسي اين مساله به اين نتيجه رسيده که بهتر است ديگر به عنوان بازيکن براي هيچ تيمي به ميدان نرود.

کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس تهران در ادامه با اشاره به بازيهاي وحيد هاشميان براي فوتبال ايران،افزود: او درطول دوران حضور درفوتبال براي تيم ملي کشورمان زحمات زيادي کشيده وخيلي وقت ها با گل هاي ملي که به ثمر رسانده دل فوتبال دوستان را شاد کرده است.

وي تصريح کرد: هاشميان با حضور در فوتبال آلمان نيز نماينده خوبي براي ما بود و توانست عملکرد موفقي در بوندسليگا داشته باشد که به همين دليل معتقدم بايد از او به بهترين شکل تقدير شود.

ملي پوش باشگاه پرسپوليس در باره برگزاري مراسم خداحافظي با شکوه براي وحيد هاشميان اظهار داشت: در اين مساله نبايد شک کنيم که بازيکن بزرگي چون وحيد هاشميان بايد در بهترين شرايط از فوتبال خداحافظي کند و بايد بدانيم که اين اتفاق براي هر بازيکني تنها يک بار رخ مي دهد.

هم بازي وحيدهاشميان در باشگاه پرسپوليس و تيم ملي ايران،خاطرنشان کرد: اميدوارم با برنامه ريزي دقيق براي اين چهره ارزشمند فوتبال کشورمان يک بازي دوستانه خوب برگزار شود و به طور رسمي از دنياي فوتبال خداحافظي کند.

بازيکن اسبق تيم فوتبال بايرن مونيخ آلمان، گفت: وحيد هاشميان در بهترين کلاس هاي مربيگري شرکت کرده و مدارک معتبري دارد و اميدوارم در صورتي که مربيگري رابراي آينده خودانتخاب کرد، در اين کار نيز همانند دوران بازيکني موفق باشد.

کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس درخصوص وضعيت اين تيم و همچنين بازي نخست درليگ برترمقابل صنعت نفت آبادان،گفت: وضعيت تيم بسيارخوب است و پيروزي در ديدار مقابل صنعت نفت به بالا رفتن روحيه ما کمک زيادي کرد.

وي ادامه داد: شرايط خوبي براي ديدار با فجر شهيد سپاسي شيراز داريم که اميدوارم در اين بازي نيز بتوانيم سه امتياز را کسب و دل هواداران را شاد کنيم.

وحيد هاشميان بازيکن سابق تيم ملي کشورمان و نماينده فوتبال ايران در آلمان که مدت 12 سال در ليگ اين کشور بازي کرد روز شنبه از دنياي بازيگري خداحافظي کرد.

علي کريمي لژيونر سابق فوتبال کشورمان در باشگاه پرسپولس و تيم ملي ايران با وحيد هاشميان همبازي بوده است و همراه با او روز هاي خوبي را براي فوتبال ايران رقم زده است.

تيم فوتبال پرسپوليس روزسه شنبه در هفته دوم ليگ برتر و در ورزشگاه آزادي بدون حضور هواداران به مصاف تيم فجر شهيد سپاسي شيراز مي رود.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/05/01 12:53


[h=1]جريمه براي مربياني که به نشست خبري نمي‌آيند[/h]
[h=2]کميته انضباطي فدراسيون فوتبال در مورد سرمربياني که در نشست‌هاي خبري شرکت نمي‌کنند تصميم گيري مي‌کند.[/h]


به نقل از سايت سازمان ليگ، برگزاري نشست هاي خبري پيش از مسابقه ضمن اينکه از جمله قوانين مورد نظر و تاکيد کنفدراسيون فوتبال آسياست، احترام گذاشتن به نمايندگان رسانه هاي گروهي و افکار عمومي هم هست اما متاسفانه در هفته اول ليگ برتر برخي از سرمربيان تيم ها در نشست هاي خبري پيش از مسابقه شرکت نکردند.

به همين دليل امروز يکشنبه ساعت 15 جلسه اي در فدراسيون فوتبال با حضور غلامرضا بهروان سرپرست سازمان ليگ، مهدي محمد نبي دبيرکل فدراسيون و اسماعيل حسن زاده رئيس کميته انضباطي فدراسيون فوتبال و حجت الله بهمني مدير روابط عمومي سازمان ليگ برگزار مي شود تا در مورد سرمربياني که در نشست هاي خبري شرکت نمي کنند اتخاذ تصميم و جريمه انضباطي براي اين مربيان در نظر گرفته شود. در اين جلسه همچنين قرار است براي بازيکنان و مربياني که در محل هايي به غير از محل هاي تعيين شده با خبرنگاران و گزارشگران مصاحبه مي کنند تصميم گيري و جريمه انضباطي نيز براي اين افراد در نظر گرفته شود.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/05/01 12:53


جريمه براي مربياني که به نشست خبري نمي‌آيند


کميته انضباطي فدراسيون فوتبال در مورد سرمربياني که در نشست‌هاي خبري شرکت نمي‌کنند تصميم گيري مي‌کند.

به نقل از سايت سازمان ليگ، برگزاري نشست هاي خبري پيش از مسابقه ضمن اينکه از جمله قوانين مورد نظر و تاکيد کنفدراسيون فوتبال آسياست، احترام گذاشتن به نمايندگان رسانه هاي گروهي و افکار عمومي هم هست اما متاسفانه در هفته اول ليگ برتر برخي از سرمربيان تيم ها در نشست هاي خبري پيش از مسابقه شرکت نکردند.

به همين دليل امروز يکشنبه ساعت 15 جلسه اي در فدراسيون فوتبال با حضور غلامرضا بهروان سرپرست سازمان ليگ، مهدي محمد نبي دبيرکل فدراسيون و اسماعيل حسن زاده رئيس کميته انضباطي فدراسيون فوتبال و حجت الله بهمني مدير روابط عمومي سازمان ليگ برگزار مي شود تا در مورد سرمربياني که در نشست هاي خبري شرکت نمي کنند اتخاذ تصميم و جريمه انضباطي براي اين مربيان در نظر گرفته شود. در اين جلسه همچنين قرار است براي بازيکنان و مربياني که در محل هايي به غير از محل هاي تعيين شده با خبرنگاران و گزارشگران مصاحبه مي کنند تصميم گيري و جريمه انضباطي نيز براي اين افراد در نظر گرفته شود.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/05/01 13:19


[h=1]رضايت‌نامه نکونام و اظهارات ضد ونقيض آبي‌ها[/h]
[h=2]مدير عامل استقلال در حالي تاکيد دارد که اين باشگاه پول زيادي براي به خدمت گرفتن بازيکن اوساسونا هزينه نکرده که بررسي اظهارات متناقض آنها در روزهاي اخير نشان مي دهد جواد نکونام بالاي 2 ميليارد تومان براي اين تيم هزينه داشته است.[/h]


به گزارش خبرنگار مهر، يک رسم غلط و دور از اخلاق حرفه اي در فوتبال ايران اين است که مديران ما در مورد بازيکنان بزرگي که به خدمت مي گيرند هيچ وقت راستش را نمي گويند. آنها از يک طرف به خاطر جذب اين بازيکنان بزرگ خود را سردار فاتح مي دانند و تا مي‌توانند مصاحبه مي کنند، اما از يک طرف وقتي پاي ميزان هزينه کردن براي چنين بازيکناني پيش مي آيد سعي در فرافکني و فرار از واقعيت مي کنند.

در اينکه جواد نکونام بازيکن بزرگي در فوتبال ايران بوده و در سالهاي اوجش براي تيم ملي خوب کار کرده شکي نيست، اما واقعيت اين است که نکونام در دو سال اخير فاصله زيادي با روزهاي اوجش داشته و هر چند در اوساسونا بازيکن فيکس بوده، اما در تيم ملي ايران نتوانسته مثل گذشته بازي کند. بررسي آرشيو فيلم بازيهاي او در تيم ملي اين نکته را به خوبي ثابت مي کند. ديدار با ازبکستان و قطر دو نمونه بارز اين عملکرد است.

با اين حال حضور او در فوتبال ايران مي تواند جذابيت هاي ليگ را افزايش دهد. اما نکته اي که در مورد انتقال او به استقلال وجود دارد، مبلغ اعلام شده براي صدور رضايت نامه اين بازيکن است. در حالي که يک منبع آگاه و مطلع در نقل و انتقالات بازيکنان بزرگ روز شنبه به خبرنگار مهر اعلام کرد که اوساسونا پولي براي صدور رضايت نامه نکونام نمي خواهد، اما علي فتح الله زاده تاکيد دارد که اين باشگاه قرار است 700 هزار يورو بابت صدور رضايت نامه به اين باشگاه اسپانيايي بپردازد که البته هنوز اين کار را نکرده است.

اين در حالي است که جواد نکونام روز شنبه و پس از ثبت قراردادش با استقلال در مصاحبه اي تاکيد کرده تا زماني که مسئولان اوساسونا پول را دريافت نمي کردند، رضايت نامه ام را براي حضور در استقلال صادر نمي کردند. حال پرسش اين است که بالاخره اين رضايت نامه صادر شده يا نه. حرف نکونام درست است يا فتح الله زاده و يا فردي که خود را آگاه در نقل و انتقالات فوتبال اروپا مي داند؟

حتي اگر حرف علي فتح الله زاده را بپذيريم - که پذيرفتنش براي هر اهل فوتبالي کاملا غيرممکن است - که اين باشگاه براي صدور رضايت نامه نکونام 700 هزار يورو پرداخت کرده است، اين مبلغ با يورو 2 هزار و 500 توماني مبلغي حدود يک ميليارد و 750 ميليون تومان مي شود. به اين مبلغ با حالتي خوش بينانه بايد 350 ميليون تومان دريافتي جواد نکونام از استقلال را هم اضافه کرد که مبلغي حدود 2 ميليارد و 100 ميليون تومان مي شود.

علي فتح الله زاده در حالي حاضر شده اين مبلغ را براي جذب جواد نکونام هزينه کند که خودش يکي از منتقدان بزرگ محمد رويانيان براي هزينه کردن در پرسپوليس بود. ضمن اينکه باشگاه او هنوز پولي به بازيکنانش پرداخت نکرده و اسپانسر 9 ميلياردي اين باشگاه نيز قراردادش را عملي نکرده است.

اين در حالي است که استقلال درآمد زايي مشخصي هم ندارد و برخي ديگر از بازيکنان اين تيم نيز بالاي سقف قرارداد پول گرفته اند و مشخص نيست چک هاي پرتعداد اين باشگاه را چه کسي و چه زماني پاس خواهد کرد. چک هايي که هنوز برخي از آنها از فصل قبل باقي مانده و دست به دست بين بازيکنان مي چرخد!
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/05/01 14:37


[h=1]بازيکن اهل آلباني به تيم فوتبال سپاهان پيوست[/h]
[h=2]يک بازيکن اهل آلباني با عقد قراردادي به تيم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پيوست.[/h]


''اروين بولکو'' بازيکن اهل آلباني با حضور در هيات فوتبال استان اصفهان قرارداد خود را با تيم سپاهان ثبت کرد.

هيات فوتبال استان اصفهان مدت زمان قرارداد اين بازيکن با تيم فوتبال سپاهان را سه فصل اعلام کرد.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/05/01 16:35


[h=1]باشگاههايي که شناسنامه سلامت بازيکن ندارند[/h]
[h=2]رئيس کميته پزشکي فدراسيون فوتبال گفت: 8 باشگاه تعهد داده‌اند تا قبل از هفته پنجم شناسنامه سلامت بازيکنان را تحويل مي‌دهند.[/h]


احمد هاشميان درباره اينکه احتمال دارد باشگاهي يکي از بازيکنان خود را به دلايل پزشکي از فهرست حذف کند، اظهار داشت: طبق آئين نامه سازمان ليگ باشگاهي که بخواهد به دليل پزشکي بازيکن مصدومي را از فهرست خود حذف کند بايد به کميته پزشکي فدراسيون فوتبال مراجعه کند. کميته پزشکي پس از معاينات و بررسي دقيق در صورتي که بازيکن در نيم فصل اول تا 6 ماه نتواند بازي کند تاييد مي کند که اين بازيکن مي تواند از ليست خارج شود.

وي درباره شناسنامه سلامت بازيکنان گفت: از 18 باشگاه ليگ برتري 10 باشگاه مدارک بازيکنان را آورده و شناسنامه بازيکنان آنها صادر شده است اما 8 باشگاه پيکان، گهرزاگرس، راه آهن، تراکتورسازي، پرسپوليس، فجرسپاسي، آلومينيوم و سايپا تعهد داده اند تا قبل از هفته پنجم مدارک بازيکنان را تحويل دهند در غير اين صورت کارت بازي هاي اين تيم ها باطل مي شود.

رئيس کميته پزشکي فدراسيون فوتبال تصريح کرد: باشگاه پرسپوليس معاينات بازيکنان خود را انجام داده و بايد شناسنامه استاندارد بازيکنان را تحويل دهد و باشگاه آلومينيوم هم 50 درصد کار را انجام داده است.

وي در مورد نمونه گيري هاي دوپينگ صورت گرفته قبل از شروع مسابقات گفت: 10 باشگاه در فرايند نمونه گيري خارج از مسابقه حضور داشتند و منتظر جواب اين آزمايشات هستيم. اين نمونه گيري هاي خارج از فصل در ليگ دسته اول هم خواهيم داشت. همچنين تيم هاي ليگ دسته اولي هم بايد پرونده سلامت بازيکنان خود را به کميته پزشکي فدراسيون تحويل دهند.


 

اخبار

ربات
رقم قرارداد نکونام در رسانه‌ها برایم غریب بود

رقم قرارداد نکونام در رسانه‌ها برایم غریب بود

مدیر برنامه‌های جواد نکونام با خودداری از بیان مبلغ رضایتنامه و قرارداد این بازیکن با استقلال گفت: قیمت‌های مطرح شده در بعضی از رسانه‌ها برایم غریب بود و خارج از دایره منطق قرار داشت.

بيشتر...
 

Similar threads

بالا