► •*♥*•◄ اخبار باشگاه استقلال تهران ► •*♥*•◄

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/28 19:27


[h=1]گزارش تمرين استقلال[/h]
[h=2]تمرين تيم استقلال با حضور يک هوادار معلول برگزار شد که قلعه‌نويي و ساير بازيکنان با او عکس يادگاري گرفتند.[/h]


تيم فوتبال استقلال آخرين تمرين سنگين خود قبل از انجام اولين بازي در ليگ برتر را از ساعت 17:30 در کمپ مرحوم حجازي برگزار کرد. قرار بود تمرين ساعت 17 آغاز شود اما قلعه‌نويي ساعت 17:30 استارت آغاز تمرينات را زد.

* امروز نسبت به روزهاي قبل تماشاگران کمتري از تمرين استقلال ديدن کردند. ظاهرا آنها تصور مي‌کردند تمرين تيم‌شان ساعت 18 آغاز مي‌شود و از همين رو تنها نزديک به 300 نفر در کمپ مرحوم حجازي حاضر شده بودند.

* ميلاد ميداودي امروز به همراه دختر کوچکش (آميتيس) به تمرين آمده بود و در همان ابتدا که وارد کمپ شد حنيف عمران‌زاده با حرکات عجيب و ترسناک باعث گريه دختر ميداودي شد. از آنجا بود که فرزند ميداودي ديگر به سمت عمران‌زاده نمي‌رفت و مدام گريه مي‌کرد و بازيکنان مجبور شدند عمران‌زاده را از کنار او دور کنند!

* درحالي که تمرين تاکتيکي آبي‌پوشان آغاز نشده بود، يک جوان معلول به همراه خانواده‌اش به کمپ استقلال رفت. ابتدا فريدون زندي، مهدي رحمتي و ميداودي به سراغ او رفتند و با او عکس يادگاري گرفتند. امير قلعه‌نويي نيز به محض اطلاع از اين موضوع در کنار اين جوان که نامش مصطفي بود نشست و براي دقايقي با او صحبت کرد. اميرحسين صادقي نيز با اين جوان عکس يادگاري گرفت.

* مجتبي جباري مثل روزهاي گذشته تنها به دويدن دور زمين و کار با بدنساز استقلال پرداخت و باز هم در تمرينات گروهي شرکت نکرد.

* در قسمتي از تمرين بازيکنان تيم استقلال به حنيف عمران‌زاده پنالتي مي‌زدند و او نقش دروازه‌بان را ايفا مي‌کرد.

* ميرشاد ماجدي، شاهرخ بياني، رضا رجبي و منصور پورحيدري در تمرين امروز خود حضور داشتند.

* فريدون زندي که در ديدار روز جمعه به دليل سه کارته بودن(باقيمانده از دوره گذشته) غايب است، در اواسط تمرين با قلعه‌نويي صحبت کرد. سرمربي استقلال نکات لازم را به هافبک اين تيم گوشزد مي‌کرد.

* دويدن دور زمين، انجام حرکات تاکتيکي و کارهاي ترکيبي، ارسال از جناحين و تمرين چارچوب شناسي از مهمترين برنامه‌هاي تيم استقلال در تمرين امروز بود. در اين تمرين آرش برهاني و ميلاد ميداودي روي زدن ضربات آخر موفق عمل کردند. سرمربي تيم استقلال در طول تمرين تاکيد داشت که توپ روي زمين به چرخش در آيد بخصوص وقتي هافبک‌ها صاحب توپ هستند. در همين هنگام سرمربي تيم استقلال تمرينات تاکتيکي را به قسمت ديگر زمين برد و همين مسئله باعث شد تا تماشاگران به آن سمت هجوم ببرند ولي قلعه‌نويي بلافاصله وارد عمل شده و از تماشاگران خواست تا به جايگاه‌هاي خود برگردند تا تمرکز بازيکنان به هم نريزد.

* قرار است بازيکنان تيم استقلال پس از پايان تمرين راهي جشن پيراهن اين باشگاه در فرهنگسراي بهمن شوند.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/28 21:11


[h=1]آبي ها تا انتهاي‌فصل با المپيک قرارداد بستند[/h]
[h=2]باشگاه استقلال بدليل مشکلات مالي با شرايط خاصي روبروست که بدهي هاي قبلي نيز اعضاي باشگاه را با مشکل روبرو کرده است، اما در اين ميان آبي ها با هتل المپيک، محل اقامت تيم در فصل قبل تسويه حساب کردند.[/h]


مسئولان هتل محل اقامت آبي ها در فصل گذشته اعلام کردند، در صورتي که بدهي فصل قبل اين تيم با آنها پرداخت نشود، اعضاي اين هتل نمي توانند بپذيرند که اعضاي تيم استقلال در فصل جديد در اين هتل اقامت کرده و اردوهاي خود را برگزار کنند.

به همين دليل شرايط طوري پيش رفته است که مسئولان در باشگاه با مسئولان هتل تسويه حساب کردند و اعلام داشتند که از اين پس استقلال براي حضور در اين هتل با مشکل خاصي روبرو نيست و اعضاي تيم مي توانند، محل اقامت خود را انتخاب کرده و با شرايط ويژه اي در اين هتل براي بازي ها آماده شوند.

گفتني است: اعضاي باشگاه استقلال بدهي بسياري از فصل قبل داشتند، اما به ناچار آنرا تسويه کردند تا ناچار نباشند براي هتل محل اقامت به هتل ديگري منتقل شوند، و به همين دليل هتل اقامت استقلال ها تا پايان فصل جاري هتل المپيک است و آبي ها تغييري در محل اقامت خود نمي دهند و قبل از تمام بازي ها در اين هتل اردوهاي خود را برگزار مي کنند.

مسئولان تيم قصد داشتند مبلغ بدهي را بصورت يک جا پرداخت نکنند، اما براي حضور در اين هتل براي فصل آينده نياز به تسويه حساب مالي بود.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/28 21:23


[h=1]تاخير در آغاز جشن پيراهن استقلال[/h]
[h=2]با وجود گذشت يک ساعت از زمان اعلام شده براي برگزاري جشن پيراهن استقلال، هنوز اين مراسم به طور رسمي آغاز نشده است.[/h]


مراسم جشن پيراهن باشگاه استقلال که قرار بود از ساعت 20 برپا شود، هنوز آغاز نشده است.

با گذشت بيش از يک ساعت از زمان اعلام شده براي آغاز اين مراسم بي نظمي خاصي در سالن برگزاري به وجود آمده تا جايي که تعدادي از مدعوين جايي براي نشستن ندارند.

بازيکنان تيم استقلال، کادر فني و مسئولان باشگاه و اعضاي هيات مديره در سالن حضور دارند، ضمن اينکه هنرمنداني چون داريوش ارجمند، پويا اميني، ميلاد کي مرام نيز در بين حاضران ديده مي شوند.

اين مراسم در فرهنگسراي بهمن در حال برگزاري است.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/28 22:10


[h=1]حاشيه مراسم جشن پيراهن باشگاه استقلال[/h]
[h=2]مراسم جشن پيراهن باشگاه استقلال در حالي برگزار شد که مهدي رحمتي به دليل کمبود جا سالن را ترک کرد.[/h]


مراسم جشن پيراهن باشگاه استقلال که قرار بود از ساعت 20 آغاز شود با يک ساعت تأخير در فرهنگسراي بهمن برگزار شد.

در اين مراسم تمامي بازيکنان، کادر فني و اعضاي هيئت مديره باشگاه استقلال حضور داشتند ضمن آنکه هنرمنداني چون داريوش ارجمند، اکبر زنجان‌پور، پويا اميني، سحر قريشي، امير غفارمنش، ميلاد کي‌مرام و تعداد ديگري از چهره‌هاي جامعه هنر و سينما در اين مراسم حضور پيدا کردند.

اين مراسم با حاشيه‌هايي همراه بود که اين حاشيه‌ها را در ذيل مي‌خوانيد:

* محسن حاجيلو مجري صداوسيما اجراي اين برنامه را برعهده داشت.

* بي‌نظمي در سالن و ازدحام جمعيت نشان مي‌داد که تعداد نفرات بيشتري نسبت به ظرفيت سالن به اين مراسم دعوت شده بودند. بي‌نظمي به حدي بود که برخي بازيکنان استقلال مثل صادقي، رحمتي، ساموئل، زندي و اکبرپور جايي براي نشستن نداشتند و مجبور بودند در کنار دوستان خود روي زمين بنشينند و يا ايستاده مراسم را نظاره‌گر شوند.

* تعدادي از هواداران استقلال در اين مراسم به تشويق امير قلعه‌نويي مي‌پرداختند که با تذکر مسئولان سالن و حراست فرهنگسراي بهمن مواجه شدند.

* اميرقلعه‌نويي در بدو ورودش با اميدوار رضايي و احمد رسولي‌نژاد به خوش و بش پرداخت.

*مهدي رحمتي به دليل کمبود جا مراسم را ترک کرد.

* با وجود گذشت 35 دقيقه از برنامه و تأخير يک ساعته در اجراي اين مراسم مديرعامل استقلال هنوز وارد بهمن‌سراي بهمن نشده است.

* داريوش ارجمند هنرمند معروف کشورمان که تجربه بسيار زيادي در زمينه سينما و تئاتر دارد در ابتداي مراسم روي صحنه رفت و خطاب به حاضرين گفت: استقلال با جام و بدون جام هميشه قهرمان است. همچنين ارجمند در پايان صحبت‌هايش از مجتبي جباري به عنوان ستاره بي‌چون و چراي استقلال ياد کرد.

* ظرفيت سالن فرهنگسراي بهمن نزديک به هزار نفر است اما بيش از 1500 نفر در سالن به صورت ايستاده و نشسته حضور دارند.

* صمد مرفاوي و سعيد مراغه‌چيان که خود را به اين مراسم رسانده بودند با معطلي 30 دقيقه‌اي پشت درها معطل شدند و مجبور شدند بازگردند!

* هجوم جمعيت داخل فرهنگسراي بهمن باعث شد تا به در‌هاي ورودي آسيب برسد و جمعيت بدون نظم مرتب وارد سالن شوند.

* تعدادي از نفرات حاضر و مدعوين عکس‌هايي از ناصر حجازي در دست داشتند.

* سعيد عرب خواننده موسيقي پاپ براي ميهمانان آهنگي را اجرا کرد.

 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
چک یک میلیاردی اسپانسر استقلال برگشت خورد/ بحران مالی در آستانه لیگ
چک یک میلیارد تومانی حامی مالی باشگاه استقلال که قرار است در طول فصل 9 میلیارد تومان به آبی پوشان کمک کند، امروز پاس نشد تا بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم در آستانه شروع لیگ دوازدهم با نگرانی بزرگی مواجه شوند.
به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که مسئولان باشگاه استقلال امیدوار بودند با دریافت بخش اول قراردادشان با حامی مالی این باشگاه، بخشی از مشکلات مالی خود را حل کنند، چک یک میلیارد تومانی که از سوی این حامی به استقلالی ها داده شده بود، امروز چهارشنبه نقد نشد. علی صلاحی، معاون اقتصادی باشگاه استقلال روز سه شنبه در مورد اسپانسر 9 میلیارد تومانی استقلال به خبرنگار مهر گفت: 9 میلیارد تومانی که حامی جدید باشگاه استقلال متعهد به پرداخت آن شده، در مراحل مختلف در اختیار باشگاه قرار می‌گیرد. اولین مرحله پرداخت آن که یک میلیارد تومان است، طی چکی به تاریخ 28 /4/1391 در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفته است و هشت میلیارد تومان دیگر نیز طی چهار مرحله پرداخت خواهد شد که آخرین موعد پرداخت آن در تاریخ 30/1/92 خواهد بود. وی در خصوص تعهدات باشگاه استقلال به این شرکت تجاری که حامی مالی آبی پوشان است، گفت: قرار است تبلیغات روی پیراهن تیم استقلال به مدت یک فصل به صورت انحصاری در اختیار این شرکت تجاری قرار گرفته و 80 درصد از فضاهایی که در اختیار باشگاه استقلال است، مانند کمپ، محل تمرینات، محل اردوها و ... نیز به تبلیغ برند، خدمات و محصولات این شرکت تجاری اختصاص پیدا کند. جواد نکونام که قرار بود بخش اول قرارداد خود را از محل این چک یک میلیارد تومانی دریافت کند، با پاس نشدن این چک از استقلال دورتر شد و حالا مشخص نیست آینده او و آبی پوشان به کجا خواهد انجامید. علی صلاحی معاون اقتصادی باشگاه استقلال عصر امروز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تایید نقد نشدن چک اول حامی مالی این باشگاه گفت: مسئول مالی این اسپانسر امروز با باشگاه تماس گرفت و اعلام کرد استقلالی ها می توانند روز پنجشنبه چک مورد نظر را به بانک ببرند و نقد کنند.
 

ehsan0001

عضو جدید
چک یک میلیاردی اسپانسر استقلال برگشت خورد/ بحران مالی در آستانه لیگ
چک یک میلیارد تومانی حامی مالی باشگاه استقلال که قرار است در طول فصل 9 میلیارد تومان به آبی پوشان کمک کند، امروز پاس نشد تا بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم در آستانه شروع لیگ دوازدهم با نگرانی بزرگی مواجه شوند.
به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که مسئولان باشگاه استقلال امیدوار بودند با دریافت بخش اول قراردادشان با حامی مالی این باشگاه، بخشی از مشکلات مالی خود را حل کنند، چک یک میلیارد تومانی که از سوی این حامی به استقلالی ها داده شده بود، امروز چهارشنبه نقد نشد. علی صلاحی، معاون اقتصادی باشگاه استقلال روز سه شنبه در مورد اسپانسر 9 میلیارد تومانی استقلال به خبرنگار مهر گفت: 9 میلیارد تومانی که حامی جدید باشگاه استقلال متعهد به پرداخت آن شده، در مراحل مختلف در اختیار باشگاه قرار می‌گیرد. اولین مرحله پرداخت آن که یک میلیارد تومان است، طی چکی به تاریخ 28 /4/1391 در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفته است و هشت میلیارد تومان دیگر نیز طی چهار مرحله پرداخت خواهد شد که آخرین موعد پرداخت آن در تاریخ 30/1/92 خواهد بود. وی در خصوص تعهدات باشگاه استقلال به این شرکت تجاری که حامی مالی آبی پوشان است، گفت: قرار است تبلیغات روی پیراهن تیم استقلال به مدت یک فصل به صورت انحصاری در اختیار این شرکت تجاری قرار گرفته و 80 درصد از فضاهایی که در اختیار باشگاه استقلال است، مانند کمپ، محل تمرینات، محل اردوها و ... نیز به تبلیغ برند، خدمات و محصولات این شرکت تجاری اختصاص پیدا کند. جواد نکونام که قرار بود بخش اول قرارداد خود را از محل این چک یک میلیارد تومانی دریافت کند، با پاس نشدن این چک از استقلال دورتر شد و حالا مشخص نیست آینده او و آبی پوشان به کجا خواهد انجامید. علی صلاحی معاون اقتصادی باشگاه استقلال عصر امروز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تایید نقد نشدن چک اول حامی مالی این باشگاه گفت: مسئول مالی این اسپانسر امروز با باشگاه تماس گرفت و اعلام کرد استقلالی ها می توانند روز پنجشنبه چک مورد نظر را به بانک ببرند و نقد کنند.


منبع؟
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/29 15:21


[h=1]رحمتي: در خدمت دروازه‌بان استراليايي هستم[/h]
[h=2]کاپيتان تيم فوتبال استقلال گفت که شروع کار استقلال بسيار مهم است و اميدوار است با گرفتن سه امتياز برابر آلومينيوم هرمزگان هم کار استقلال راحت‌تر شود و هم هواداران اين تيم خوشحال شوند.[/h]


سيد مهدي رحمتي در نشست خبري پيش از بازي استقلال و آلومينيوم هرمزگان درباره شرايط استقلال اظهار کرد: چهار بازيکن از تيم ما در اردوهاي تيم ملي بودند و به همين دليل قبل از شروع تمرينات نياز به اين داشتيم که بيشتر استراحت کنيم و ما قبل از اردوي ترکيه به جمع تيم اضافه شديم، اما ساير بازيکنان تمرينات سختي را پشت سر گذاشتند و با قدرت کار را آغاز کردند. در اردوي ترکيه نيز بايد از بدنسازي خارج مي‌شديم و به بازي‌هاي دوستانه مي‌پرداختيم. و بازي‌هاي خوبي را انجام داديم.

به نقل از ايسنا ،کاپيتان تيم فوتبال استقلال ادامه داد: با توجه به مهره‌هاي سال گذشته و بازيکناني که امسال جذب شدند تيم خوبي داريم و در شرايط خوبي بسر مي‌بريم. در حال حاضر مهم اين است که استارت کار را خوب بزنيم و بتوانيم سه امتياز بازي را بگيريم تا هم کار ما راحت شود و هم هواداران را خوشحال کنيم.

مهدي رحمتي درباره اين که در حال حاضر کاپيتان استقلال است، آيا بيشتر با رسانه‌ها تعامل خواهد کرد يا خير؟ گفت: هميشه بعد از بازي‌ها چه زماني که شکست مي‌خورديم و چه زماني که پيروز مي‌شديم، از مصاحبه و پاسخگويي فرار نمي کردم. اما گاهي حاشيه‌هاي به وجود مي‌آيد که اگر سکوت کنيم بهتر است تا زماني که آن مسايل فروکش کند.

وي ادامه داد: همين اول فصل درباره کاپيتاني اخبار مختلف و حواشي متفاوتي از سوي برخي از رسانه‌ها منتشر شد که فکر مي‌کنم اشتباه بودند. به هر حال کادر فني و مديريت باشگاه نظراتي دارند و خودشان تصميم مي‌گيرند و جاي دارد که از بزرگترهاي تيم مانند صادقي، اکبرپور، منتظري، برهاني و حيدري درباره بحث کاپيتاني تشکر کنم و فکر مي‌کنم که در استقلال احترام به بزرگ‌تر حرف اول را مي‌زند و از بازيکنان ممنونم که به خاطر سابقه ملي من اين لطف را داشتند تا من کاپيتان شوم.

رحمتي در ادامه بيان کرد: حتي مجيد صالح شاهد است که در بازي تدارکاتي اول ما من نمي‌خواستم بازوبند را ببندم، اما اکبرپور و صادقي با اصرار اين کار را کردند.

دروازه‌بان استقلال درباره احتمال پيوستن يک دروازه‌بان استراليايي به استقلال گفت: من اطلاعي ندارم و اين مساله در حيطه کار سرمربي و کادر فني است که چه کسي به تيم بيايد و چه کسي نيايد. سال گذشته هم حرف و حديث‌هاي زيادي وجود داشت که گفته بودند من گفته‌ام چه کسي باشد يا نباشد. اما امسال ديديد که من و محمدي با هم قراردادمان را ثبت کرديم. اگر نياز است که يک دروازه‌بان استراليايي به تيم اضافه شود، در خدمت او هستيم و تابع تصميم کادر فني هستم.

 

h@med_1

عضو جدید
کاربر ممتاز
مدیر روابط عمومی سازمان لیگ از برگزاری دیدار استقلال و آلومینیوم هرمزگان با ۱۵ دقیقه تاخیر خبر داد.
حجت الله‌ بهمنی اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم مراسم افتتاحیه‌ای برای لیگ دوازدهم تدارک دیده‌ایم که این مراسم فردا از ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.
وی ادامه داد: در مراسم افتتاحیه لیگ نورافشانی، اجرای موسیقی از سوی گروه موزیک دانشگاه علوم انتظامی، اجرای ترانه از سوی برخی خوانندگان موسیقی از جمله برنامه‌های افتتاحیه لیگ است. به همین دلیل و با توجه به اینکه پخش مستقیم مسابقات لیگ برتر در هاله‌ای از ابهام قرار داشت، مجبور شدیم دیدار دو تیم استقلال و آلومینیوم هرمزگان را فردا شب(جمعه) با ۱۵ دقیقه تاخیر آغاز کنیم و به این ترتیب این دیدار ساعت ۲۲:۱۵ آغاز خواهد شد.
 

h@med_1

عضو جدید
کاربر ممتاز


سازمان لیگ مرامنامه‌ای برای مسابقات لیگ برتر دوازدهم در نظر گرفته که قرار است فردا شب از سوی مهدی رحمتی کاپیتان استقلال در ورزشگاه آزادی و پیش از آغاز بازی با آلومینیوم هرمزگان قرائت شود.
همچنین قرار است فرامرز ظلی یکی از پیشکسوتان فوتبال نیز لحظاتی برای تماشاگران سخنرانی کند.
این بازی آخرین دیدار هفته اول لیگ برتر دوازدهم و اولین بازی در ورزشگاه آزادی است.
 

h@med_1

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]هواداران‌استقلال بليت‌الکترونيکي خريداري‌مي‌کنند[/h]
[h=2]با قرارداد سازمان ليگ با يک شرکت هواداران استقلال و پرسپوليس بايد بليت‌هاي الکترونيکي خريداري کنند.[/h]


درحالي که يکي از آيتم‌هاي AFC براي حرفه اي شدن باشگاه ها واگذاري بليت فروشي به باشگاه هاست هنوز اين مسئله در ليگ برتر ايران به طور کامل محقق نشده و همچنان بليت فروشي در شهرهاي مختلف در اختيار هيئت هاي فوتبال است.

در همين راستا براي فصل جديد سازمان ليگ براي ساماندهي هواداران پرسپوليس و استقلال با شرکتي براي استفاده از بليت الکترونيکي قرارداد بسته است و قرار شده از امروز که استقلال مقابل آلومينيوم در ورزشگاه آزادي بازي دارد خريداري اين بليت ها توسط هواداران استقلال صورت گيرد.

به گفته غلامرضا بهروان سرپرست سازمان ليگ برتر قرار است باجه هايي مخصوص فروش بليت هاي الکترونيک در نظر گرفته شود.

سازمان ليگ پيش از اين اعلام کرده بود بعد از سه سال بليت هاي مسابقات در سراسر ايران افزايش پيدا کرده است.

طبق اين تصميم در ورزشگاه آزادي بهاي بليت جايگاه هواداران پرسپوليس و استقلال از 5 هزار به 10 هزار تومان، ساير قسمت هاي طبقه اول از از 3 هزار به 5 هزار تومان و طبقه بالاي ورزشگاه از 2 هزار به 3 هزار تومان افزايش پيدا کرده است. در شهرستان ها نيز قيمت بليت 3 هزار تومان شده است.

ديدار تيم هاي استقلال و آلومينيوم هرمزگان امشب ساعت 22:15 در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود.

 

h@med_1

عضو جدید
کاربر ممتاز
فتح الله زاده:
[h=1]نکونام استقلالي شده ؛ هواداران نگران نباشند[/h]
[h=2]علي فتح الله زاده مي گويد قشنگي جذب بازيکن به اين است که هواداران اضطراب داشته باشند.[/h]


مديرعامل استقلال در گفت و گو با خبرآنلاين از جشن باشگاه استقلال شروع مي کند و مي گويد:« قرار بود خودم هم به اين مراسم بروم اما وقتي از مالزي برگشتم ديروقت بود و خستگي نگذاشت برسم. کار زيبايي که امسال کرديم ، اختصاص پيراهن شماره 12 به هواداران عزيز استقلال است. البته مشکل اصلي اين بود که سالن گنجايش کافي براي همه مهمانان را نداشت و بهتر بود که همکارانم جاي بزرگتري را تدارک مي ديدند.»

فتح الله زاده در ادامه درباره شايعه به بن بست رسيدن مذاکرات با جواد نکونام اشاره مي کند و مي گويد:« من همين پنجشنبه غروب ، ساعتي را با جواد حرف زدم. راستش ما هنوز چکي به جواد نداديم که برگشت بخورد ، متاسفانه اولين چکي که گفتند اسپانسر 9 ميلياردي به استقلال مي پردازد برگشت خورده است ، با اين وجود ما مشکلي براي جذب آقا جواد نداريم. اين امروز و فردا کردن هاي مان هم با عث مي شود تا هيجان و اضطراب هواداران بيشتر شود و لذت آمدن جواد بيشتر اما خيال شان راحت ، مي توانند ديگر او را استقلالي بدانند. ما شماره 6 تيم را براي جواد کنار گذاشتيم.»

علي فتح الله زاده درباره مذاکره با مجيدي هم مي گويد:« فرهاد صبح پنجشنبه همان طور که قول داده بود از دبي به تهران آمد و نشستيم با هم توافق کرديم که او برگردد فکر مي کنم تا شنبه کار پيوستن او به استقلال تمام مي شود آقا فرهاد هم با شماره 7 براي استقلال بازي مي کند.»

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : جمعه 1391/04/30 22:43


[h=1]حاشيه ديدار استقلال و آلومينيوم[/h]
[h=2]سرمربيان دو تيم استقلال و آلومينيوم از جايگاه ويژه مسابقه را تماشا مي‌کنند.[/h]


امير قلعه‌نويي سرمربي استقلال در جايگاه cip و اکبر ميثاقيان در جايگاه vip بازي را تماشا مي‌کنند. اين دو مربي با حکم کميته انضباطي و به دليل اتفاقات فصل گذشته محروم هستند. قلعه نويي در بازي بعدي هم نمي‌تواند روي نيمکت آبي‌پوشان بنشيند.

* رسولي‌نژاد رئيس هيئت مديره استقلال، دکتر امين نوروزي معاونت پزشکي باشگاه استقلال، علي اميري معاون اجرايي باشگاه و فريدون زندي که محروم است در جايگاه ويژه حضور دارند.

* علي صلاحي قائم مقام اقتصادي باشگاه در ابتداي حضورش در استقلال اعلام کرد اسپانسر 9 ميليارد توماني براي باشگاه جذب کرده‌ اما آبي‌پوشان در اولين ديدارشان در ليگ برتر بدون هيچ حامي مالي به ميدان آمدند و جلو و پشت پيراهن بازيکنان استقلال نام هيچ اسپانسري ديده نمي‌شود.

* ميرشاد ماجدي سرپرست تيم استقلال به همراه ساير نيمکت نشينان استقلال به سمت نيمکت آلومينيوم هرمزگان رفت.

*در حال حاضر حدود 30 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند اما همچنان بر تعداد تماشاگران اضافه مي‌شود.

*يک بنر بزرگ 50 متري از پرچم استقلال در ورزشگاه وجود دارد. اين بنر در روزهاي گذشته در تمرين استقلال ديده شده بود.

* علي فتح‌الله‌زاده مديرعامل باشگاه استقلال در دقيقه 15 به ورزشگاه آمد.

* ميثم بائو و ميلاد ميداودي دو بازيکن استقلال پيش از آغاز بازي به سمت ميثاقيان رفتند و رخصت گرفتند.

اين بازي تا دقيقه 20 با نتيجه تساوي بدون گل در جريان است.

 

h@med_1

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]حاشيه ديدار استقلال و آلومينيوم3[/h]
[h=2]صداوسيما با تصويربرداري خاص از ديدار استقلال و آلومينيوم هرمزگان به جنگ با فدراسيون فوتبال دامن زد.[/h]


مسئولان صداوسيما که در چند سال اخير هيچ‌گاه حق پخش واقعي مسابقات فوتبال را پرداخت نکرده‌اند امسال نيز چنين رويه‌اي را در پيش گرفتند. همين موضوع باعث شد فدراسيون فوتبال اعلام کند دوربين‌هاي تلويزيوني حق ورود به ورزشگاه را ندارند و به همين دليل پخش مسابقات از شبکه سه سيما در هاله‌اي از ابهام قرار گرفت.

با اين حال سازمان ليگ روز پنجشنبه در اطلاعيه‌اي اعلام کرد که با پخش مشروط مسابقات موافق مي‌کند. غلامرضا بهروان سرپرست سازمان ليگ هم اعلام کرد اگر همين شرايط ادامه پيدا کند هفته دوم ليگ پخش نخواهد شد.

به هر حال هفته اول پخش شد اما نکته‌اي که در ديدار استقلال و آلومينيوم هرمزگان جلب توجه مي‌کند، نوع تصويربرداري بازي است. دوربين‌هاي صداوسيما از بالا اين ديدار را تصويربرداري مي‌کنند و بدين ترتيب تبليغات دور زمين از اين فضا ديده نمي‌شود.

اين کار از آن جهت صورت گرفته که فدراسيون فوتبال تبليغات دور زمين را در اختيار دارد و صداوسيما با عدم پخش اين تبليغات به نوعي بر اختلاف با فدراسيون فوتبال دامن زده و مقابل فدراسيون ايستاده است.

صداوسيما در حالي دست به چنين اقداماتي مي‌زند که براي ساخت سريال‌هاي تلويزيوني که برخي از آنها به اندازه يک چهارم مسابقات فوتبال هم بيننده ندارد، به صورت ميلياردي هزينه مي‌کند اما حاضر نيست حق واقعي فوتبال را بدهد.

گفته مي‌شود صداوسيما حاضر است 14 ميليارد و 500 ميليون تومان براي يک فصل به فدراسيون بدهد و اين در شرايطي است که شرکتي که با فدراسيون براي حق پخش به توافق رسيده حاضر 150 ميليارد تومان به فدراسيون پرداخت کند.

اقداماتي از اين دست که دوربين‌هاي فيلمبرداري در نقاط خاصي از زمين مستقر باشد که تبليغات مشخص و بازي هم به صورت خوبي تصويربرداري نشود، از جمله اقداماتي است که صداوسيما براي مقابله با فدراسيون فوتبال در پيش گرفته، آن هم در شرايطي که مسابقات فوتبال ببيندگان زيادي دارد.

همه اين اتفاقات در حالي رخ مي‌دهد که بازي استقلال و آلومينيوم هرمزگان با تاخير از شبکه سه پخش شد و افرادي که منتظر تماشاي اين مسابقه بودند در چند دقيقه ابتدايي مجبور بودند تبليغات بستني و شامپو را ببينند. اين موضوع که فوتبال به دليل پخش تبليغات تلويزيوني با تاخير پخش شود بارها اتفاق افتاده و شايد يکي از دلايل اين موضوع - که نوعي بي‌احترامي به مخاطبان نيز محسوب مي‌شود- اين است که صداوسيما چون پول چنداني براي حق پخش تلويزيوني نمي‌دهد دلش نمي‌سوزد که چند دقيقه ابتدايي بازي‌ها را پخش نکند.

 

h@med_1

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]حاشيه ديدار استقلال و آلومينيوم4[/h]
[h=2]مدير روابط عمومي باشگاه آلومينيوم هرمزگان از روي نيمکت تيم اخراج شد.[/h]


يکي از نيمکت نشينان تيم آلومينيوم مدام به داور اعتراض مي‌کرد که کمک داور به او تذکر داد و وقتي ديد او آي کارت به گردن ندارد گفت نبايد روي نيمکت بنشيند. اين فرد کارتش را به گردن انداخت اما همچنان به اعتراض‌هايش ادامه داد تا در نهايت مسئولان برگزاري مسابقه اين شخص که مدير روابط عمومي باشگاه آلومينيوم بود را از روي نيمکت اخراج کردند.

* حنيف عمران زاده در نيمه دوم با يکي از بازيکنان حريف درگير شد و بعد از اين درگيري يک کارت زرد گرفت اما تماشاگران استقلال مدافع تيم‌شان را به شدت تشويق کردند.

*منصور ابراهيم‌زاده سرمربي نفت تهران در کنار علي فتح‌الله‌زاده در جايگاه ويژه نشسته است.

*در ورزشگاه آزادي يک مسابقه پيامکي براي تماشاگران برگزار شد.

اين ديدار تا دقيقه 82 با نتيجه يک بر صفر به سود استقلال در جريان است.

 

h@med_1

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]استارت استقلال با شوت 3 امتيازي جانواريو[/h]
[h=2]تيم فوتبال استقلال در اولين ديدار خود آلومينيوم هرمزگان را شکست داد.[/h]


آخرين ديدار هفته اول ليگ برتر از ساعت 22:15 جمعه شب در ورزشگاه آزادي و در حضور حدود 40 هزار تماشاگر بين استقلال و آلومينيوم هرمزگان برگزار شد و با نتيجه يک بر صفر به سود استفلال به پايان رسيد. جانواريو در دقيقه 55 با شوتي از پشت محوطه جريمه براي آبي‌پوشان گلزني کرد.

استقلال همانند سپاهان و پرسپوليس با يک گل در هفته اول به برتري رسيد.

امير قلعه‌نويي و اکبر ميثاقيان سرمربيان دو تيم به دليل محروميت روي نيمکت نبودند و از روي سکوها بازي را تماشا کردند.

احمد صالحي داور مسابقه به وحيد عسگري، امجد شکوه مقام و داود دانش‌دوست از آلومينيوم هرمزگان و حنيف عمران‌زاده از استقلال کارت زرد نشان داد.

ترکيب استقلال:

مهدي رحمتي، پژمان منتظرِي، حنيف عمران‌زاده، اميرحسين صادقي، هاشم بيک‌زاده، خسرو حيدري، ميثم بائو( از دقيقه 60 روديگو توزي)، ساموئل( از دقيقه 46 جانواريو)، سياوش اکبرپور، آرش برهاني( از دقيقه 84 امين منوچهري) و ميلاد ميداودي

سرمربي: امير قلعه‌نويي

ترکيب آلومينيوم:

لوپز فرناندو دوسانتوز، ابراهيم ابرقويي، وحيد عسگري گاريزي، بهنام داداش وند، محسن حيدري، محمود تيغ‌نورد، مهدي محمد‌زاده، محمدرضا ناصحي، امجد شکوه‌مقام، جعفر بذري( از دقيقه 74 ميثم آقايي)، داود دانش دوست( از دقيقه 68 رسول پيرزاده)
سرمربي: اکبر ميثاقيان

 

حامدیا

اخراجی موقت
الکی الکی برد اصلن خوشم نیومد ..........با اینکه طرفدار استقلالم ولی امروز طرفدار آلومنیم بودم........
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : شنبه 1391/04/31 01:26


[h=1]عمران‌زاده: مهم 3 امتياز بود[/h]
[h=2]مدافع استقلال مي‌گويد آنچه در اولين ديدار برابر آلومينيوم هرمزگان اهميت داشته کسب 3 امتياز بود.[/h]


حنيف عمران‌زاده پس از پيروزي يک بر صفر استقلال مقابل آلومينيوم هرمزگان گفت: توانستيم 3 امتياز بازي را بگيريم و مهم براي ما اين مسئله بود. مي‌خواستيم در همان نيمه اول کار را تمام کنيم اما قبول کنيد در فصل بدنسازي هستيم و گاهي اوقات شرايط سخت مي‌شود. خوشبختانه جانواريو آن توپ را تبديل به گل کرد و در اولين مسابقه پيروز شديم.

اين بازيکن در خصوص صحنه درگيري با بازيکنان حريف گفت: در آن صحنه چهار پنج نفري به سوي من حمله کردند که من هم واکنش نشان دادم. داور نزديک صحنه بود و نمي‌دانم چرا آنها به اين شکل برخورد کردند.

مدافع استقلال در پاسخ به اين سؤال که با توجه به تورم، مجاني بازي کردن چه حسي براي شما دارد، اظهار داشت: براي اين هواداران مجاني بازي کردن لذت‌بخش است. هم من و هم ساير بازيکنان پيشنهادهاي چشمگيري داشتيم اما به خاطر هواداران با کم و زيادها کنار آمديم.

وي در خصوص اينکه نظرش در مورد امير قلعه‌نويي چيست، عنوان کرد: اين مربي را همه ايران مي‌شناسند و ديگر نيازي به نظر من نيست.

 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
خدا دوستم دارد که هفته اول بردیم/ به خاطر این فوتبال از مردم عذر می‌خواهم
سرمربی تیم فوتبال استقلال به خاطر عملکرد نه چندان مطلوب شاگردانش در دیدار برابر آلومینیوم هرمزگان از هواداران و مردم عذرخواهی کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر آلومینیوم هرمزگان در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی ضمن بیان این مطلب افزود: باید از مردم و هواداران استقلال به خاطر این بازی عذرخواهی کنم. ما فوتبال خوبی را به نمایش نگذاشتیم و امیدوارم بتوانیم با استفاده از همه پتانسیل استقلال در بازی های بعدی نمایش بهتری داشته باشیم. سرمربی تیم فوتبال استقلال در تحلیل بیشترش از این دیدار گفت: ما در این بازی دو دسته بازیکن داشتیم. عده ای که به تازگی به جمع ما اضافه شده اند و برای هماهنگی به زمان بیشتری نیاز دارند. عده دوم هم کسانی هستند که دوران پرفشار بدنسازی را پشت سرگذاشته اند و قطعا در دیدارهای بعدی بهتر خواهند شد. وی در پاسخ به این پرسش که معمولا تیم های تحت هدایت شما دیدارهای اول لیگ را نتیجه نمی گرفت اما در این بازی به پیروزی رسیدید گفت: خدا من را دوست دارد که توانستیم در این دیدار به پیروزی برسیم و امیدوارم این روند در دیدارهای آینده ادامه داشته باشد. قلعه نویی در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال مدیر رسانه ایش را کنار گذاشته که در این بازی روی نیمکت حضور نداشت گفت: نه ما مدیر رسانه ای داریم اما شاید در این بازی خوابش می آمده و زودتر رفته بخوابد! قلعه نویی که نمی خواست در مورد مجیدی اظهار نظر کند افزود: قرار شد مدیرعامل باشگاه ماجرای مجیدی را پیگیری کند. جواد نکونام هم قرار است روز شنبه قراردادش را با استقلال ثبت کند.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
کار نکونام و مجیدی 80 درصد تمام شد/ خودم مشکل اسپانسر را حل می‌کنم
مدیر عامل باشگاه استقلال با اشاره به احتمال حضور فرهاد مجیدی و جواد نکونام در این تیم گفت: روز شنبه با این دو به صورت مستقیم مذاکره خواهم کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، علی فتح الله زاده پس از پیروزی یک بر صفر استقلال برابر آالومینیوم هرمزگان در جمع خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: کار مجیدی و نکونام برای حضور در استقلال تا حدود 80 درصد حل شده و قرار است روز شنبه در نشستی با این دو کار را قطعی کنیم. وی با بیان اینکه استقلال به پیروزی خوبی برابر آلومینیوم دست پیدا کرد افزود: به هر حال هفته اول لیگ بود و تیم ها هنوز به شرایط خوبی دست پیدا نکرده اند اما همین که توانستیم در این بازی سه امتیاز را کسب کنیم خوشحال کننده است و امیدوارم در دیدارهای آینده نمایش بهتری داشته باشیم. مدیر عامل باشگاه استقلال در مورد نداشتن حامی مالی روی پیراهن بازیکنان نیز گفت: از روز شنبه خودم به دنبال اسپانسر خواهم بود و تلاش می کنم این مشکل را برای دیدار بعدی برطرف کنم تا از این طریق بتوانیم بخشی از مشکلات را برطرف کنیم.
 

h@med_1

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]رسولي‌نژاد:نکونام و مجيدي استقلالي مي‌شوند[/h]
[h=2]رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال گفت: نکونام و فرهاد مجيدي با رعايت سقف قرارداد استقلالي خواهند شد.[/h]


احمد رسولي‌نژاد پس از پيروزي يک بر صفر استقلال برابر آلومينيوم هرمزگان عنوان کرد: براي آغاز ليگ پيروزي بدي نبود. تيم خوبي بسته‌ايم و حرف‌هاي زيادي براي گفتن داريم.

وي درباره عدم اسپانسر استقلال تصريح کرد: فقط در اين ديدار اسپانسر نداشتيم و ازبازي بعد اسپانسر خواهيم داشت. دوشنبه اين موضوع نهايي خواهد شد. ما يک اسپانسر نداريم بلکه چند گروه هستند که اين اقدام را انجام مي‌دهند.

رئيس هيئت مديره استقلال درباره جذب فرهاد مجيدي و جواد نکونام خاطرنشان کرد: مديرعامل صحبت‌هايي با مجيدي انجام داده است. ما مجيدي را به صورت قرضي به قطر فرستاديم و مکاتباتي با سازمان ليگ انجام مي‌دهيم تا او به استقلال بازگردد. دوشنبه هم با نکونام تمام خواهيم کرد. اين دو بازيکن در صورت حضور در استقلال سقف قرارداد را رعايت خواهند آمد.

 

h@med_1

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]رحمتي:بازوبند را دو دستي تقديم مجيدي‌مي‌کنم[/h]
[h=2]کاپيتان تيم فوتبال استقلال گفت: اگر فرهاد مجيدي به استقلال بيايد بازوبند را دو دستي تقديمش مي‌کنم.[/h]


مهدي رحمتي پس از پيروزي يک بر صفر برابر آلومينيوم هرمزگان در جمع خبرنگاران گفت: بدن بازيکنان ما هنوز در دوره بدنسازي است و خدا شکر که شرمنده هواداران نشديم. حريف هم بسته بازي مي‌کرد.

وي در مورد بازيکنان اين فصل استقلال تصريح کرد: با تدبير کادر فني بايد براي موفقيت تلاش کنيم و ديگر زمان اين نيست که بگوييم چه بازيکني گرفتيم يا چه بازيکني به اين تيم آمده است.

رحمتي در مورد برگشت خوردن چک يک ميلياردي اسپانسر استقلال گفت: نمي‌دانم، ما هم مثل شما منتظريم و خبري از اين اتفاق‌ها نداريم.

وي در مورد اينکه اين مسايل براي استقلال حاشيه‌سازي نمي‌کند، گفت: نه خداراشکر که اولين بازي تيم را برديم و همين مهم است.

رحمتي در مورد اينکه از خط دفاع راضي هست يا نه گفت: بله راضي بودم و مدافعان با من هماهنگ هستند. يکي دو اشتباه در طول بازي پيش مي‌آيد که طبيعي است.

کاپيتان استقلال در مورد اينکه در صورت جذب مجيدي و نکونام چه کسي بازوبند را مي‌بندد، گفت: هر بازيکني بزرگتر باشد کاپيتان مي‌شود.

وي در مورد اينکه در صورت حضور فرهاد مجيدي چه اتفاقي رخ مي‌دهد، گفت: من خودم دو دستي بازوبند را تقديم فرهاد مجيدي مي‌کنم و حرفي هم ندارم

 

h@med_1

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]جانواريو:خوشحالم که بازگشت باشکوهي‌داشتم[/h]
[h=2]بازيکن استقلال گفت: ‌خوشحالم که با گلزني‌ام بازگشت باشکوهي داشتم.[/h]


فابيو جانواريو پس از پيروزي يک بر صفر استقلال برابر آلومينيوم هرمزگان در هفته اول ليگ برتر فوتبال در خصوص به ثمر رساندن تک گل اين بازي گفت: ‌پس از مدت‌ها به استقلال بازگشتم و خوشحالم که توانستم، هم گل بزنم و هم باعث پيروزي تيمم و کسب 3 امتياز شوم. با اين شرايط بازگشت باشکوهي داشتم و خدا را شکر مي‌کنم که هواداران خوشحال به خانه خود رفتند.



 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
نکونام و مجیدی تا ساعتی دیگر آبی پوش می‌شوند؟

به نظر می رسد انتظار هواداران آبی به سر رسید چرا که مذاکرات باشگاه استقلال با دو ستاره بزرگ و محبوب فوتبال ایران نتیجه داد و مجیدی و نکونام تا دقایقی دیگر با حضور در هیات فوتبال استان تهران رسما آبی پوش می شوند.


شیرازی، رئیس هیات فوتبال تهران در این رابطه گفت: فتح الله زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال در تماسی تلفنی با هیات فوتبال این موضوع را با ما در میان گذاشته و ما منتظر حضور این دو بازیکن هستیم./ش

 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
توضیحی درباره پرچم 600 متری استقلال
پرچم بزرگ باشگاه استقلال 4 میلیون تومان برای هواداران این تیم آب خورده است.

اندازه این پرچم که شب گذشته به ورزشگاه آزادی حمل شد،حدود 600 متر است و یک جایگاه را به طور کامل پوشش می دهد.

هزینه 4 میلیونی این پرچم توسط هواداران تأمین شده و متعلق به هواداران مستقر در جایگاه شش است. /ش
 

h@med_1

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]جواد نکونام به استقلال پيوست[/h]
[h=2]کاپيتان تيم ملي فوتبال ايران پس از توافق با باشگاه استقلال با اين تيم قرارداد بست.[/h]


جواد نکونام پس از مذاکرات چند ساعته با مسئولان اين باشگاه به توافق رسيد و قرارداد يک ساله خود را با استقلال امضا کرد.

با توجه به اينکه باشگاه استقلال فعلا از نظر مالي نمي‌تواند پول رضايتنامه جواد نکونام را به اوساسونا بدهد، قرار شد نکونام خودش پول رضايتنامه را به باشگاه اسپانيايي بدهد و سپس با دريافت چکي از باشگاه استقلال پول رضايتنامه‌‌اش را از اين باشگاه بگيرد.با قطعي شدن حضور نکونام در استقلال پيراهن شماره 6 اين تيم به وي تعلق مي‌گيرد. همچنين پيش از اين قلعه‌نويي گفته بود اگر نکونام به استقلال بيايد بازوبند کاپيتاني به او مي‌رسد.
 

h@med_1

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]قلعه نويي درتمرين امروز پا به توپ شد[/h]
[h=2]تمرين عصر امروز 'شنبه' تيم فوتبال استقلال تهران در حالي برگزار شد که بازيکنان اصلي اين تيم در بازي شب گذشته در برابر آلومينيوم هرمزگان تنها دقايقي به ريکاوري پرداختند و امير قلعه نويي سرمربي تيم پا به توپ شد .[/h]


تمرين تيم استقلال از ساعت 19 امروز در کمپ زنده ياد ناصر حجازي آغاز شد.



پيش از شروع تمرين اعضاي کادر فني بازيکنان استقلال را جمع کرده و دقايقي با آنان صحبت کردند.



سپس بازيکنان اين تيم زير نظر امير حاج قاسم مربي بدنساز آبي پوشان به گرم کردن بدن خود و انجام ريکاوري پرداختند.



بازيکناني که شب گذشته 90 دقيقه در ترکيب تيم استقلال مقابل آلومينيوم حضور داشتند پس از 20 دقيقه انجام ريکاوري بدن هاي خود را سرد کرده و محل تمرين را ترک کردند.



ساير بازيکنان استقلال زير نظر کادر فني به پاسکاري و حفظ توپ پرداختند.


مجتبي جباري همچون جلسات گذشته جدا از ساير بازيکنان به دويدن به دور زمين و انجام حرکات سرعتي زير نظر حاج قاسم مربي بدنساز پرداخت.



از بين دروازه بانان استقلال، فقط سيد حسين حسيني زير نظر حميد بابازاده تمرين کرد.



پس از ترک محل تمرين توسط بازيکنان اصلي، ساير بازيکنان استقلال با گذشت 50 دقيقه از تمرين، در قالب دو تيم نارنجي و آبي فوتبال بازي کردند که امير قلعه نويي در تيم آبي بازي کرد.



باتوجه به حضور تنها يک دروازه بان در تمرين امروز،‌ حميد بابازاده سنگربان تيم نارنجي بود.



امير قلعه نويي در خلال بازي فوتبال به سيد حسين حسيني دروازه بان دوم آبي پوشان پس از دريافت چند گل، تذکر داد.

 

h@med_1

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]نکونام: از حضور در استقلال خوشحالم[/h]
[h=2]جواد نکونام پس از عقد قرارداد با استقلال از حضور در اين تيم ابراز خوشحالي کرد.[/h]


جواد نکونام پس از عقد قرارداد داخلي با استقلال مقابل خبرنگاراني که در باشگاه استقلال حضور پيدا کرده بودند قرار گرفت اما مصاحبه نکرد و فقط به گفتن کلمه " خوشحالم" اکتفا کرد و گفت فردا بعد از تمرين در نشست خبري جوابگوي سوالات خبرنگاران خواهد بود.

نکونام سپس همراه مسئولان استقلال راهي هيئت فوتبال تهران شد تا قراردادش را ثبت کند.


 

h@med_1

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]فتح‌الله‌زاده:فردا هم مجيدي استقلالي‌ مي‌شود[/h]
[h=2]مديرعامل باشگاه استقلال پس از عقد قرارداد با جواد نکونام گفت: قلعه‌نويي مصاحبه مجيدي را از ياد برده و فردا او را هم استقلالي خواهم کرد.[/h]


علي فتح‌الله‌زاده پس از عقد قرارداد با جواد نکونام گفت: خدا را شکر مي‌کنم اين توفيق را به ما داد که تيم‌مان را تکميل کنيم. امروز رضايتنامه نکونام را از باشگاه اوساسونا گرفتيم و همانطور که به هواداران قول داده بودم کار را تمام کرديم و اميدواريم در ليگ برتر با همت بچه‌ها نتايج خوبي کسب کنيم.وي با اشاره به وضعيت مجيدي گفت: فردا با اين بازيکن قرارداد مي‌بنديم و اگر تمام کارها درست شود او هم استقلالي خواهد شد.

مديرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به اين سؤال که تکليف اسپانسر تيم شما چه شد، گفت: متاسفانه دوستان، زمان را از ما گرفتند و کار ما عقب افتاد اما در اين بين من به کارهاي ديگر رسيدم و قرارداد 14 بازيکن را تمديد کردم. همين مسائل باعث شد زمان را از دست بدهيم اما اگر خدا بخواهد پس از اينکه فردا قرارداد فرهاد مجيدي را بستم از روز دوشنبه ظرف سه روز اسپانسر تيم را مشخص خواهم کرد.وي با انتقاد از عملکرد برخي مسئولان استقلال گفت: اولين چک آقايان برگشت خورد و وقتي اولين چک برگشت مي‌خورد معلوم است که بعدها دچار مشکل خواهيم شد.

خبرنگاري پرسيد فرهاد مجيدي با اتفاقاتي که در اين چند وقت اخير رخ داده چند درصد استقلالي‌ مي‌شود که فتح‌الله‌زاده گفت: اگر مشکل کمبود جا حل شود، مجيدي صد در صد استقلالي است و حتي اگر يک درصد نتوانيم او را به خدمت بگيريم با او قرارداد مي‌بنديم و از نيم فصل براي ما بازي خواهد کرد.

وي گفت: پشت پرده‌اي وجود ندارد و به همين خاطر است که هواداران به من احترام مي‌گذارند. امروز يک روزنامه نوشته بود در جشن باشگاه استقلال حتي يک بار هم اسم فتح‌الله‌زاده نيامده اما آنهايي که در جشن بودند ديدند که وقتي تصاوير من پخش مي‌شد، هواداران دست مي‌زدند. من به هواداران دروغ نمي‌گويم و با نظر قلعه نويي با مجيدي صحبت کردم و خودش قبول کرد که مجيدي به استقلال بيايد. با زبان روزه به شما مي‌گويم وقتي سرمربي تيم اعلام آمادگي کرد، مذاکراتم را با مجيدي شروع کردم.

فتح‌الله‌زاده در خصوص اينکه به نظر مي‌رسد قلعه نويي از مصاحبه مجيدي ناراحت باشد، گفت: آن مصاحبه از دل امير پاک شده و خود او در دفترم گفت فرهاد مجيدي را مي‌خواهم و با او قرارداد ببنديد. اگر اين گونه مسائل باشد و اگر خداي ناکرده بخواهم بازيکن را به تيمم تحميل کنم بعدها تيم دچار مشکل مي‌شود و آن زمان دودش به چشم خودم مي‌رود. اتفاقا قلعه نويي الان مي‌ترسد که مجيدي به استقلال نيايد و آنوقت همه چيز به گردن ايشان بيفتد.

مديرعامل باشگاه استقلال در خصوص اينکه گفته مي‌شود شما سر جباري و مجيدي با يکديگر معامله کرده‌ايد، اظهار داشت: ما اينجا معامله نداريم. من رئيس باشگاه هستم و حق دارم دو سه بازيکن را اضافه کنم اما اينگونه مسائل درست نيست و وقتي بخواهم به زور کاري انجام دهم به آن فکر مي‌کنم و به اين نتيجه خواهم رسيد که در پايان به ضرر تيم است.

وي در خصوص اينکه شايعاتي پيرامون حذف کيانوش رحمتي از فهرست استقلال شنيده مي‌شود،‌ گفت: احتمال دارد اين بازيکن را از فهرست کنار بگذاريم اما اگر اين اتفاق هم بيفتد، از نيم فصل در خدمت رحمتي خواهيم بود.

فتح‌الله‌زاده در پايان در مورد اينکه چرا تمرينات اين تيم چرا برخلاف نظر مسئولان فدراسيون فوتبال قبل از افطار برگزار مي‌شود، عنوان کرد: متاسفانه زمين تمرين پيدا نکرديم و نمي‌توانيم بدون زمين تمرين پا به مسابقات بگذاريم اما قول مي‌دهيم تمام مسائل ماه مبارک رمضان و روزه داري را رعايت کنيم و روزه‌داري را فداي فوتبال نخواهيم کرد. پس از پيدا کردن زمين تمرين، تمرينات را به بعد از افطار موکول مي‌کنيم.
 

h@med_1

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]نشست خبري نکونام امروز برگزار مي‌شود[/h]
[h=2]جواد نکونام امروز با شرکت در يک نشست خبري در محل باشگاه استقلال به سوالات خبرنگاران پاسخ خواهد داد.[/h]


جواد نکونام ديروز بعد از ظهر با حضور در باشگاه استقلال قرارداد خود را با اين تيم امضا کرد و سپس در هيئت فوتبال اين قرارداد را ثبت کرد.

در همين راستا امروز ساعت 15:30 در محل باشگاه استقلال نشست خبري خود را برگزار مي کند. وي قصد دارد در خصوص جدايي اش از اوساسونا و حضورش در استقلال صحبت کند.


 
Similar threads

Similar threads

بالا